הגר״ח קנייבסקי למלמדים: שכנעו הורים מתלבטים לחסן את הילדים!

במענה לשאלת מנהלי מוסדות חינוך: מרן הגר״ח קנייבסקי הורה למלמדים לשכנע את הורי התלמידים המתלבטים לחסן את ילדיהם • הורה למבוגרים כי יש חובה להתחסן בחיסון רביעי כהוראת הרופאים
יוסף גרינבוים
ב' שבט התשפ"ב / 04.01.2022 20:02

לאור קריאתם של גדולי התורה והחסידות: בימים האחרונים נרשמה היענות מצד מוסדות חינוך במגזר החרדי לקיים חיסונים מרוכזים בתלמודי התורה ובבתי הספר. אולם, בחלק מהמוסדות נתקלו המנהלים בהורים המהססים לחסן את ילדיהם.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

בעקבות זאת, מנהלי מוסדות חינוך עלו בימים האחרונים למעונו של מרן הגר”ח קנייבסקי, בכדי להיוועץ עימו.

מרן הפתיע את השואלים והורה להם כי על המחנכים לפעול באופן אקטיבי, ליצור קשר טלפונים עם הורי התלמידים – ולוודא שיחסנו את ילדיהם במטרה לשמור על בריאות הילדים ולהותיר את מוסדות החינוך פעילים ללא ביטול תורה.

הגר”ח הוסיף באמצעות המנהלים, את ברכתו להורים החוששים: “זכות גדולה להורים שמחסנים את ילדיהם ואל להם לחשוש מכל רע”.

בתוך כך, הבוקר (שלישי) לאחר תפילת שחרית ותיקין, נכנס  ד”ר משולם הרט אל הגר״ח והציג בפניו את שאלת נטילת החיסון הרביעי נגד נגיף הקורונה למבוגרים מעל גיל 60 – ולאותם אלו שיכולים ליטול זאת על פי הוראת הרופאים.

מרן הורה כי יש חובה להתחסן כהוראת הרופאים לתועלת בריאות הגוף והנפש ולקיים מצוות ׳ונשמרתם מאוד לנפשותיכם׳.

מטה ההסברה למאבק בקורונה ומטה ההסברה החרדי: “מול גל התחלואה השוטף את העולם כולו, הדרך היחידה לקיים את ‘ונשמרתם מאוד לנפשותיכם’ ולשמור על ילדינו, היא באמצעות החיסונים הניתנים ללא כל עלות באמצעות קופות החולים, מתחמי החיסון או בבתי הספר.

“שוב ושוב הוכח שמי שמצייתים לגדולי ישראל שהורו להתחסן בכל הגילאים, זכו להגנה טובה יותר מפני תחלואה קשה ותמותה, לעומת מי שהולכו שולל על ידי כזבני החיסון ומפזרי השקרים וההפחדות״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות