‘מה קרה לאנשים? סתמו את הפה’: על מה זעם בן כספית בשידור חי?

שדרני 103FM בן כספית וינון מגל התייחסו לאסון התרסקות מסוק 'העטלף' מול חופי חיפה - ולכך שדקות אחרי האסון נחשפו פרטים, גם לא מדויקים - ברשת האינטרנט ואפילו מעל במת הכנסת
חרדים 10
ב' שבט התשפ"ב / 04.01.2022 13:10

שדרני 103FM, בן כספית וינון מגל,  שוחחו היום (שלישי) על אסון מסוק ‘העטלף’ שהתרסק מול חופי בחיפה –  שגבה את חייהם של טייסי חיל האוויר סא”ל ארז שחייני ורס”ן חן פוגל ז”ל  – ועל כך שדקות אחרי האסון היו מי שחשפו פרטים אודותיו, גם לא מדויקים, ברשת ואפילו מעל במת הכנסת.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

כספית גער באלו שפרסמו את דבר מותם של השניים לפני הפרסומים הרשמיים: “אי אפשר שלא להתייחס למהומת הרשתות. גם הקטע המחתרתי שכל אחד יודע אם הם חולצו או נהרגו, וגם לזה שזה גם מוסדי. זה גם אתרי אינטרנט, גם חברי כנסת, מה קרה לאנשים? תסתמו את הפה שלכם. אנחנו יכולים לגלות קצת אחריות”.

מגל אמר בתגובה: “ברשת הכל רץ, אתה יודע שכולנו מעבירים וואטסאפים ‘מה המצב’. כל מי שיודע מעביר. אני מקבל הודעות”.

כספית: “וואטסאפ פרטי זה וואטסאפ פרטי. יש אתר 0404 שהעלה לרשת ששני הטייסים נהרגו שעה ורבע לפני שהותר לפרסום. אני לא יודע אם המשפחות ידעו כבר. יש שני חברי כנסת, רם בן ברק, שהודיע ששלושה חולצו בשלום, וזה לא בסדר. אבל קצת יותר גרוע מזה, הספיד אותם מיודענו דוד אמסלם, שעה וחצי לפני שהותר לפרסום. תשתקו רגע”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות