זה לא ייגמר? וריאנט חדש ומדבק עם 46 מוטציות התגלה בצרפת

הזן התגלה בקרב נוסעים שהגיעו לצרפת מקמרון: כלל הנדבקים בווריאנט החדש אותרו בסביבות העיר מרסיי • החוקרים חוששים: הווריאנט החדש מדבק מאוד • עם זאת, הם סבורים שהוא לא יתגבר בתפוצתו על האומיקרון
חרדים 10
ב' שבט התשפ"ב / 04.01.2022 12:56

וריאנט חדש של נגיף הקורונה אותר על ידי חוקרים בדרום צרפת, לאחר ש-12 מקרים שלו נתגלו בקרב נוסעים ששבו למדינה מקמרון שבמערב אפריקה.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

לפי דיווח של נטע בר ב’ישראל היום’, לווריאנט החדש – שזכה לשם B.1.640.2  – יש 46 מוטציות ו-37 מחיקות גנטיות, מה שגורם לחוקרים לחשוש כי הוא מדבק ברמה גבוהה מאוד – ואולי אף מסוגל להתגבר על נוגדנים מחיסון והחלמה ממחלת הקורונה.

עם זאת, צוות המחקר שגילה את הווריאנט סבור כי הוא לא יצליח להתגבר על תפוצתו של האומיקרון וכנראה לא יהפוך לזן דומיננטי בעולם.

הזן התגלה על ידי המכון לחקר מחלות מדבקות באגן הים התיכון בצרפת במהלך חודש דצמבר. הכינוי שהוצמד לזן החדש הוא שמו של מכון המחקר שגילה אותו IHU.

כלל הנדבקים בווריאנט החדש אותרו בסביבות העיר מרסיי בדרום צרפת וכולם שבו, או באו במגע עם שבים – מקמרון. עם זאת, טרם בוצע מחקר גדי לגלות אם  מדובר בזן הנפוץ במדינה האפריקנית או שהנוסעים נדבקו מנוסע אחר שהגיע ממדינה אחרת.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האינכם שמים לב כי ה' מכה באנושות?!
    04/01/2022 19:59
    חקי חיון
  1. חקי חיון. דבר ה’ כמכת מצרים ,דבר ה’ מחסל בין לילה את צבא סנחריב מלך אשור (185000 חיילי אשור מתו בין לילה או מעט לאחריו) , דבר ה’ (הקורונה למיניה) מכה את האנושות בשנתיים האחרונות ועוד יד ה’ נטויה…..

  2. נמאס כבר תנו לחיות
    05/01/2022 11:59
    ל
  3. נמאס רוצה לליות