“בזכות בני גנץ, אבו מאזן משלם משכורות לרוצחי יהודים” • צפו

משפחות שכולות הפגינו הערב  מול ביתו של בני גנץ - במחאה על הפגישה שקיים  בשבוע שעבר עם אבו מאזן, והסיוע הכספי שהבטיח לרשות במהלך פגישתם
חיים טוויל
ב' שבט התשפ"ב / 03.01.2022 22:15

פורום ‘בוחרים בחיים’ של המשפחות השכולות ונפגעי הטרור קיים הערב (שני) הפגנה מול ביתו של שר הבטחון, בני גנץ, במחאה על הפגישה שערך בסוף השבוע שעבר עם יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן – אשר ממשיך בניהול מיזם העברת המשכורות הקבועות למשפחותיהם של רוצחי יהודים.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

“גנץ, בזכותך אבו מאזן יכול לשלם משכורות דמים לרוצחי יקירנו”, נכתב על השלטים שמניפות המשפחות השכולות, עליהם מתנוססות גם תמונות הנרצחים, ובהם תמונותיהם של הנרצחים שמשפחותיהם חברות בפורום.

לאחר פגישתם של גנץ ואבו-מאזן בשבוע שעבר, נפוצו דיווחים כי השניים הגיעו להסכמה לפיה ישראל תעקוף את ‘החוק להקפאת כספים ששילמה הרשות הפלסטינית בזיקה לטרור מהכספים המועברים אליה מממשלת ישראל’, אשר מחייב את הממשלה לקזז מהכספים שהיא מעבירה לרשות כספים בשווי הסכומים שהרשות מעבירה למשפחות המחבלים.

זאת, על-ידי כך שממשלת בנט-לפיד תעמיד לרשות הלוואה בסכום הדומה לזה שהחוק מחייב אותה להקפיא.

“באנו להזכיר לגנץ לאיפה הולך הכסף שהוא נתן לאבו מאזן”, אמרה מירב חגאג.  היא הוסיפה: “גנץ מממן עכשיו את הרוצחים של שיר, של דליה ושל נרצחים נוספים. מישהו פה שכח לביטחון של מי הוא צריך לדאוג. הוא יודע לאן הולך הכסף, ומה שהכי גרוע זה – שזה מניע את הרוצחים הבאים.”

דבורה גונן, אמו של דני גונן הי”ד, שהשתתפה בהפגנה אמרה: “לפעמים צריך לקום ולעשות מעשה. באנו הנה היום, לא כי היה לנו כוח לבוא, אלא כי לא היינו מסוגלים לראות את שר הביטחון נפגש עם מממן רוצחי ילדינו ולהישאר בבית. אבו מאזן הוא טרוריסט שפל ובמקום להפוך אותו ללא רלוונטי, מזמין אותו בני גנץ לביתו, מאדיר אותו ומוזיל בכך את דם ילדינו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות