זה העונש שקיבל פורע האנטישמי שהשליך את החנוכיה לנהר האוז

חודש אחרי שהשחית בבריונות את החנוכייה שהעמיד שליח חב"ד באזור מרכזי בעיר אוז'גרוד שבאוקראינה - והשליך אותה אל הנהר, הורשע הפורע האנטישמי • הודה בהסתה ופשע שנאה - ונשפט בבית המשפט לשנת מאסר בפועל
נתן פרל
א' שבט התשפ"ב / 03.01.2022 20:52

צעיר אנטישמי, ששמו לא פורסם, הורשע בבית המשפט בקייב בהשחתת החנוכייה הגדולה, שהציב שליח חב”ד ורבה של הרי הקרפטים, הרב מנחם מענדל וילהלם, בחג החנוכה האחרון – בעיר אוז’הורוד שבאוקראינה.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

הפורע הודה במעשה והואשם בהסתה ובפשע שנאה.

הוא נשפט לשנת מאסר בפועל ולשנה נוספת על תנאי.

החנוכייה המפוארת, שהוצבה סמוך לטיילת שעל נהר האוז, אותה הדליקו בכל ערב מימי החנוכה מנהיגי הקהילה ואישי ציבור מקומיים, הושחתה לקראת הדלקת הנר השמיני.

היא הושלכה בידי האנטישמי אל הנהר הסמוך, לאחר ששבר אותה.

לאחר חיפוש קצר היא נמצאה מושלכת בנהר, לא הרחק מהיכן שהוצבה.

“במשטרה הבטיחו לנו שיציבו עליה שמירה ובפועל זה לא קרה”, שיתף הרב וילהלם את COL לאחר האירוע. “משינו אותה מהמים בעזרת כמה חברים ושוטרים שהגיעו למקום”.

כעת, כאמור, נלכד המשחית – והורשע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אנטישמיות באוקריאנה חנוכיה הושלכה לנהר
    04/01/2022 23:03
    פנינה
  1. האנטישמיות לצערנו מתפשטת בכול העולם ולא די שלמראית עין נתפס באוקראינה האיש שהשליך את החנוכיה לנהר בטוח ששוחרר כבר.לצערנו אנחנו לא רצויים בעולם וגם מהמדינה שלנו ישראל מדברים באום שאין לנו זכויות ואנחנו מפרים את הזכויות של הפלסטינים שמסביבנו בסוריה ובלבנון אחד הורג את השני ולא נישמע קולם.
    למה רק כול העיניים נשואות אלינו? עם קטן ומפורד
    ובכן זו הסיבה הפירוד בנינו והמחלוקות התגובות ברשתות החברתיות השנאה והפילוג הם מקור לצרותינו לכול היסורים שאנחנו עוברים עם ישראל חייב להיות עם אחד מאוחד עם ערבות הדדית ולא מילים סתם להתנהג בכבוד אחד לשני אנחנו אחים. אוייבים יש לנו מספיק מבחוץ.
    אם לא נתעורר וננסה להתעלות מעל ההבדלים ולשמש דןגמה לכול העולם של התחשבות וסובלנות
    ונדע שתפקיד עם ישראל להיות כאיש אחד ואז נקבל את האור של התיקון שיחבר אותנו ונתחיל לראות ישועות וכול הוירוסים יעלמו ולכן שונאים אותנו כולם כי ישראל לא מתחברת ומונעת טוב מכול העולם כי רק בחיבור שלנו נעביר אור לנו ולעולם אין לנו זמן העולם כולו נגדנו יחד נכסה את כול הפשעים באהבה .אמן במהרה באחישנה.