התחנונים של דרעי למנסור עבאס – וה’עקיצה’ ששיגר הפרשן הפוליטי

ח"כ יואב בן צור: "אין תקציב זעום של מיליון ש"ח להילולא, אבל לחתולים ישים תקציב הזוי של 12 מיליון" • דרעי לעבאס: "אולי אתה כאיש דת תסייע לנו?" • הפרשן יעקב ריבלין עקץ: "באמת עוול ופשע. אבל לבטל הילולא? אין מי שמוכנים לתרום? שלא לדבר על בעלי המקום שמתפרנסים ממנו יפה"
אריה ריבקינד
א' שבט התשפ"ב / 03.01.2022 19:11

מרתיח: הילולת הבאבא סאלי זצ”ל, שאמורה להתקיים בסוף השבוע בנתיבות, ככל הנראה תבוטל. זאת מאחר והממשלה אינה מוצאת תקציב לקיום ההילולא, לפי  דרישות הבטיחות של המשטרה.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

כבר אתמול תקף ח”כ יעקב מרגי: “משטרת ישראל ממשיכה לתקוע מקלות בגלגלי ההילולה בנתיבות. בזמן שאף משרד ממשלתי לא מוכן לקחת אחריות. משטרת ישראל נתנה דרור לעצמה לדרוש דרישות אבטחה על חשבון המארגנים ללא פרופורציה, יוצא מגדר הרגיל. תפגינו משילות בכבישי וישובי הנגב לא בטירפוד ההילולא”.

יו”ר סיעת ש”ס, ח”כ יואב בן צור, צייץ הערב: “בממשלת בנט אין תקציב זעום של מיליון ש”ח להילולת סידנא בבא סאלי, אבל לחתולים מעבירים תקציב הזוי על סך 12 מיליון ש”ח. זוהי לא ממשלת כל אזרחיה, זוהי ממשלת כל חתוליה, ממשלה שמרחמים בה על חתולים, אבל מתנכרים בה ליהודים ומסורת ישראל. בושה”.

הח”כ לשעבר יוסי טייב, הגיב: “ממשלה של דיבורים. אפס מעשים, אפס מנהיגות. קיום הילולת הצדיק סידנא בבא סאלי זצ”ל בסכנה, הממשלה לא מצליחה למצוא כסף. אני אתן לכם רמז: לא רחוק מהציון של הצדיק הממשלה שלכם פיזרה הרבה אוצרות, כן כן באזור הנגב, תתביישו לכם!!! הציבור המסורתי לא מעניין אתכם…”

יו״ר ש״ס אריה דרעי ביקש מיו”ר רע”מ מנסור עבאס לסייע באיתור התקציב להילולת הבבא סאלי.

דרעי כתב בטוויטר: ״אני פונה למנסור עבאס לעזור באיתור תקציב להילולת הצדיק הבאבא סאלי השבוע, מנהיגה הרוחני של עולי צפון אפריקה. ‏לצערי, הממשלה שאתה חבר בה לא סופרת את הציבור הזה ואטומה לרגשותיו. אולי אתה כאיש דת תסייע לנו לקיים את הילולת הצדיק”.

הפרשן הפוליטי יעקב ריבלין, הגיב: “שאלה – נניח שהממשלה הרעה לא תתקצב את האבטחה בהילולת הבאבא סאלי. זה באמת עוול ופשע. אבל לבטל את ההילולא? האם אין בין מאות אלפי מעריצי זכרו אנשים שמוכנים לתרום. כל כולל קטן שעושה התרמה דיגטלית אוסף מיליון שקל בכמה ימים. שלא לדבר על בעלי המקום עצמם שמתפרנסים ממנו יפה מאוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ההילולא
    03/01/2022 20:21
    בורכוב ברוך הרצל
  1. ברור שאין ממשלה אבל יש משכורות… יש טרור שהולך וגואה אבל יש ממשלת קורונה ווריאנטים ועוד המצאות שונות ומשונות.. את הממשלה ושונאי ישראל לא מטריד הטרור הגואה מבית ומחוץ בטח לא ההילולא והמשטרה רק זרוע מבצע.. פשוט האזרחים מזמן לא קיימים. תתעוררו.. אין מנהיגות אין ממשלה ויש תוהו ובוהו.. כעת יש הזדמנות פז להתחבר לקב”ה לרבי ולחסידות רק משיח