סמוטריץ’: ‘בנט – כישלון מהדהד’ • אדלשטיין: ‘שרוי בפאניקה מוחלטת’

אחרי ההנחיות המבולבלות של בנט והכאוס • יולי אדלשטיין: "ממשלה חסרת אונים, זה פשוט גדול עליהם" • הציונות הדתית: "בנט, זה גדול עליך" • ח"כ שמחה רוטמן: "מערך הבדיקות קורס ביממה הראשונה. וזה עוד כשהמספרים הם רק שבריר ממה שמחכה לנו"
אריה ריבקינד
כ"ט טבת התשפ"ב / 02.01.2022 21:54

בליכוד הגיבו הערב (ראשון) למסיבת העיתונאים שערך ראש הממשלה נפתלי בנט על ההתמודדות עם זן האומיקרון.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

“בנט איבד שליטה על המגיפה. הוא לא מנהל את הקורונה, הקורונה מנהלת אותו. הדבקת עדר זו לא אסטרטגיה אלא ביטוי להרמת ידיים ולאוזלת יד שמגלגלת את כל האחריות לאזרחים”.

בליכוד הוסיפו: “הגענו למצב העגום הזה בגלל שהממשלה המבולבלת וחסרת המנהיגות של בנט לא קיבלה שום החלטה כדי לעצור את המגיפה בזמן”, אמרו במפלגה.

שר הבריאות לשעבר, ח”כ יולי אדלשטיין, הגיב: “מערכי הבדיקות קורסים, כאוס במערכת החינוך, הנחיות מבלבלות וממשלה חסרת אונים. שוב ראש הממשלה עומד מול המצלמות בשמונה בערב ומנסה להרגיע בעודו שרוי בפאניקה מוחלטת.

“זה פשוט גדול עליהם. הם יודעים זאת, אתם יודעים זאת – כולם יודעים: בכל תחום – זו פשוט ממשלת אסון”.

הציונות הדתית תקפה בחריפות את בנט, לאחר מסיבת העיתונאים שכינס:  “נפתלי בנט הוא כישלון מהדהד. לאחר זגזוגים אינסוף, בלאגן וסתירות, בנט מרים ידיים מול התפשטות המגפה, מסיר את ידיו מאחריות על בטחונם ובריאותם של אזרחי ישראל ומפקיר אותם לגורלם.

“אזרחי ישראל ראויים למנהיגים ישרים ומקצועיים שיודעים להוביל. בנט, זה גדול עליך”.

ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית:  “בקיצור, אחרי שניצלו בממשלה את הזמן היטב, מערך הבדיקות, שהוא הדבר היחיד הרלוונטי לאין-מדיניות החדשה, קורס ביממה הראשונה. וזה עוד כשהמספרים הם רק שבריר ממה שמחכה לנו.

“הספר החדש ‘איך מגפה מנצחת’ נכתב בימים אלה ממש”.

ח״כ קטי שטרית מהליכוד: “מה שהבנתי ממסיבת העיתונאים המאוד לא מובנת הזאת- הממשלה הרימה ידיים!  ‏ציבור יקר דווקא בהיעדר מנהיגות בישראל קחו את עצמכם בידיים וצאו להתחסן.

“‏שמרו על עצמכם, כי כמו שזה נראה אין ממשלה שתעשה זאת עבורכם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זו טריפה וזו נבילה
    03/01/2022 03:40
    יפת
  1. כנ״ל