ירידה דרמטית: רק 38% מרוצים מתפקודו של נתניהו

מסקר של חדשות 2 עולה: ירידה דרמטית בשיעור התמיכה הציבורית בראש הממשלה • 50% אינם מרוצים מתפקודו של בנימין נתניהו • אם הלחימה תימשך: רק 18% מהנשאלים חושבים שיש לפתוח את שנת הלימודים ברחבי הארץ
נחמן גור
ל' אב התשע"ד / 25.08.2014 21:02

התמשכות מבצע ‘צוק איתן’, ירי הרקטות הבלתי פוסק, והזיגזג בין פעילות צבאית לחתירה להפסקת אש גורמים לציבור לגלות חוסר שסיעות רצון מתפקודו של ראש הממשלה.•

סקר שערכה חברת שילוב מילוורד בראון בשיתוף איי פאנל עבור חדשות 2 מעלה, כי בארבעת הימים האחרונים חלה ירידה דרמטית בשיעור התמיכה הציבורית בראש הממשלה.

על פי הסקר, רק 38% מהישראלים מרוצים מתפקודו של בנימין נתניהו, לעומת 50% שאינם מרוצים. מדובר בירידה משמעותית ביחס לשיעור התמיכה בנתניהו לפני ארבעה ימים, שעמד על 55%.

לפני כשלושה שבועות עמד שיעור התמיכה בראש הממשלה על 63% ובתחילת המבצע, אחרי כניסת הכוחות הקרקעיים לרצועת עזה, זכה נתניהו ל-82% תמיכה.

שאלה נוספת שבדק הסקר הייתה שאלת הטיפול של הממשלה בתושבי עוטף עזה. גם כאן התוצאות מעידות על חוסר אמון גובר של הציבור בישראל בהתנהלות הממשלה: 68% מהישראלים חושבים שהטיפול בתושבי העוטף אינו טוב, לעומת 24% בלבד שחושבים שהממשלה דאגה לתושבים בצורה טובה.

שאלה נוספת שבה עסק הסקר היא האם יש לפתוח את שנת הלימודים כסדרה בשבוע הבא, גם אם הלחימה תימשך: רק 18% מהנשאלים חושבים שיש לפתוח את שנת הלימודים ברחבי הארץ. 63% סוברים שאין לפתוח את שנת הלימודים באזור הדרום ו-15% חושבים שכל עוד תימשך הלחימה – אין לפתוח את שנת הלימודים כלל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות