בנט התחנן? אז מה: סגן שר החוץ בילה במסיבה צפופה ללא מסכה

מבקשים מהציבור "לנקוט אחריות אישית"? סגן שר החוץ עידן רול בחר לקבל את השנה החדשה במסיבה רבת משתתפים שנערכה במקום סגור – ואף צולם ללא מסכה • משה ארבל בתגובה: לא להביא מחר לדיון את תקנות הקורונה שהביאה הממשלה
חרדים 10
כ"ח טבת התשפ"ב / 01.01.2022 19:09

סגן שר החוץ עידן רול מיש עתיד תועד הלילה (שבת) רוקד ללא מסכה במסיבת סילבסטר צפופה –  למרות העלייה בתחלואה, ובניגוד להפצרות של שר הבריאות וראש הממשלה.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

אסון בבני ברק: פעוט בן 3 משך את הסיר הרותח שהונח על הגז במטבח

מלשכתו נמסר בתגובה: “מדובר באירוע פרטי שנערך על פי נהלי והנחיות הקורונה, כשבנוסף כל המשתתפים בו נדרשו להציג בדיקת קורונה שלילית מיום האירוע ליתר ביטחון”.

ח״כ משה ארבל מש”ס קרא ליו”ר ועדת החוקה שלא להביא מחר לדיון את תקנות הקורונה שהביאה הממשלה לאישור הועדה.

״כחבר בוועדת החוקה של הכנסת אני קורא ליו״ר הועדה שלא להביא מחר לדיון את תקנות הקורונה שהביאה הממשלה לאישור הוועדה. ההפקרות החמורה של סגן שר החוץ מלמדת שהיא איננה ראויה לאמון הכנסת והציבור. אין דין אחד לאזרחים ודין אחר לנבחרים״, אמר ארבל.

ביום חמישי התייחס שר הבריאות ניצן הורוביץ למסיבות השנה החדשה ואמר: “כל אחד צריך לנקוט אחריות אישית. בהחלט תהיה אכיפה גבוהה יותר של התו הירוק במועדונים ואולמות אירועים אבל נדרשת אחריות אישית של הציבור”.

לפני כשבועיים ביקש בנט מהשרים בפתיחת ישיבת הממשלה: “כל אחד בגזרתו, אני מבקש מכל שר בהתנהלות שלו, להתנהל בצורה הדוקה עם המסכות. דבר שני, להימנע ממפגשים דחוסים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות