“הזוי, שתה ויסקי”: חיות מזועזעת מהמתקפות של דודי אמסלם • צפו

נשיאת בית המשפט העליון התייחסה לדבריו של ח"כ דודי אמסלם שאמר על השופט מינץ כי הוא "הזוי ושתיין": "צריך להטריד כל מי שעצמאותה של הרשות השופטת ומעמדה יקרים לליבו"
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשפ"ב / 30.12.2021 17:29

נשיאת בית המשפט העליון, השופטת אסתר חיות, פרסמה היום (חמישי) הודעה לכלל השופטים, בעקבות דברים שאמר אתמול חבר הכנסת דודי אמסלם.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

אסון בבני ברק: פעוט בן 3 משך את הסיר הרותח שהונח על הגז במטבח

במכתב לשופטים כתבה: “מזה תקופה לא מבוטלת וביתר שאת בתקופה האחרונה אנו עדים להשתלחויות בוטות כלפי שופטים בעקבות החלטות שיפוטית שניתנות על ידם.

“ההשתלחויות האלה מכוונות לגופם של שופטים באופן אישי ואינם ביקורת עניינית ולגיטימית המכוונת לגופם של דברים”.

חיות הוסיפה, כי מציאות זו אמורה להטריד מאוד את כל מי שעצמאותה של הרשות השופטת ומעמדה יקרים ללבו, אך אין לה ספק שהשופטים ימשיכו לעשות כתמיד את מלאכתם נאמנה.

אתמול תקף חבר הכנסת דודי אמסלם את שופט בית המשפט העליון דוד מינץ בתוכנית קלמן ליברמן ברשת ב, על שדחה את עתירתו לחייב את שר הביטחון לחתום על מינויו של בועז לוי למנכ”ל התעשייה האווירית – ואמר: “הוא שופט הזוי. אני חושב שבאותו יום הוא שתה בקבוק וויסקי”.

גם מעל בימת הכנסת אמר אתמול אמסלם: “בא לי שופט הזוי, מה הוא ענה? דחה את העתירה. אלו אנשים פוליטיים בינוניים ומטה שמעו את השם דוד אמסלם אמרו לא חשוב. אם הוא לא שתה איזה בקבוק וויסקי לפני שכתב את ההחלטה, אל תקראו לי דודי”.

בהמשך הוסיף: “אמרתי היום שהשופט הזה, לפני שהוא כתב, בוודאי שתה לפחות בקבוק אחד של ערק עם אקסוס בפנים. אני אומר לך – הוא טבע בבריכה של הערק, הוא וחבריו”.

הוא המליץ לשופט מינץ להתפטר ואמר: “אפילו במבוא לשופטים שנה א’ לא היו מקבלים אותך”.

בחודש שעבר כינה אמסלם במליאת הכנסת את שופטי בית המשפט העליון ואת הנשיאה חיות “חצופים והזויים” – והוסיף: “שופטי העליון חושבים שכולנו טיפשים”.

גם ראש עיריית לוד, יאיר רביבו, האשים בכנס ז’בוטיסנקי האחרון את שופט השלום טל ענר, על  שסירב לבקשת המשטרה להאריך את מעצרם של כ-40 חשודים בשימוש בנשק לא חוקי בעיר שעצרה המשטרה במצטבר – ובכלל המקרים הורה לשחררם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נקודה למחשבה
    01/01/2022 21:26
    אזרח שאיכפת לו
  1. השופטים ה”נאורים” וה”משכילים” שלנו הביאו זאת על עצמם, העם לא בחר בשופטים אלא בחברי הכנסת וחבורת האליטות בחסות האקטיביזם השיפוטי מנסים לטשטש זאת ולשנות את בחירת העם.
    לא יילך לכם!!! העם לא טיפש אפילו שהוא חושב אחרת ממכם, אתם הורסים את המדינה!!!