פרקליטו של ניר חפץ: “ניר הגיע למשרד שלי, חיבק אותי ובכה”

עו"ד אילן סופר בריאיון לרשת ב: "ניר שוקל ברצינות לתבוע על הדרך שבה נוהלה חקירת" • על העדות שהסתיימה אתמול: "ציבורים רחבים מבינים היום שהוא לא בא להזיק לנתניהו"
חרדים 10
כ"ו טבת התשפ"ב / 30.12.2021 14:07

לאחר שאתמול הסתיימה עדותו של עד המדינה ניר חפץ, עורך דינו אילן סופר אמר היום (חמישי), בריאיון לתמר אלמוג ומוטי גיל ברשת ב’, כי “ניר שוקל ברצינות רבה לתבוע על הדרך שבה נוהלה חקירתו”.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

אסון בבני ברק: פעוט בן 3 משך את הסיר הרותח שהונח על הגז במטבח

הוא הוסיף: “המלצתי לו לחכות, לתת לאבק לשקוע. שמענו שבחקירתו נחצו כל הקווים, אבל ניר אומר שזה לא השפיע על עדותו”.

“כשהעדות הסתיימה חפץ הגיע למשרד שלי, חיבק אותי ובכה”, הוא סיפר. “ציבורים רחבים הבינו שהוא לא בא להזיק לנתניהו. היו הרבה נקודות שגם תומכי נתניהו חשבו שהן לטובתו. יותר מבינים שהוא בא לבצע את תפקידו, הוא לא בא להזיק”.

לדבריו, “היום כולם מבינים שחפץ, בין אם זה טוב להגנה או לתביעה, העיד עדות אמת, וזו המשימה שעמדה לנגד עיניו. הדברים המרכזיים בעדותו לא קועקעו, מה שאמר בעדות הראשית נותר עומד על תילו. בסך הכול אנחנו שבעי רצון”.

האזינו לריאיון המלא עם עו”ד אילן סופר בכאן רשת ב:

אתמול אמר חפץ לכאן חדשות בתום החקירה הנגדית: “אבן ירדה לי מהלב. במשך חמישה שבועות עמדתי כאן על הדוכן. זה היה עול לא פשוט. אני מקווה שהצלחתי לסייע לבית המשפט להגיע לחקר האמת”. על השאלה איך היה לראות את בנימין נתניהו מולו באולם השיב חפץ, שהיה יועץ התקשורת של ראש הממשלה לשעבר: “זה היה קשה כמו קריעת ים סוף, אבל השתדלתי להסתכל בעיני השופטים או מי שחקר אותי ולהיות צמוד לאמת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות