למה המשפיע הגיע עם תלמידיו למשחק הכדורגל ב’טדי’ • צפו

מרגש: מלווה בעשרות מתלמידיו 'המתחזקים', הגיע המשפיע הרב יהושע מרגלית למשחק של בית"ר ירושלים באצטדיון 'טדי' • בתיעוד הם נראים מתגודדים סביב הרב ושואגים "שמע ישראל" ו"ה' מלך'" • בשיחה מיוחדת עם חרדים 10 הוא מסביר מה הוביל להשתתפותו במשחק ולמה זה חשוב
ישראל יוספי
כ"ה טבת התשפ"ב / 29.12.2021 21:20

יציע כזה כנראה עוד לא ראיתם: הרב יהושע (שוקי) מרגלית, הפועל למען קירוב והצלת בני נוער באזור הדרום,  הגיע ביום ראשון האחרון, יחד עם עשרות מתלמידיו המתחזקים, למשחק כדורגל שהתקיים באצטדיון ‘טדי’ בין קבוצת ‘בית”ר ירושלים’ לקבוצת ‘הפועל ירושלים’, שהסתיים לבסוף בתוצאת תיקו 1:1.

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

אסון בבני ברק: פעוט בן 3 משך את הסיר הרותח שהונח על הגז במטבח

למרות התיקו, הפועל ירושלים שיחקה מול בית”ר עם שישה זרים על כר הדשא – מהלך שמנוגד לתקנות – ולכן נענשה בהפסד טכני.

בתיעוד – המתפרסם כאן בחרדים 10 – נראה המשפיע, שהגיע בלבוש חרדי, באמירת ‘שמע ישראל’ ופסוקים נוספים יחד עם אוהדי ‘בית”ר’, להצלחת קבוצתם במשחק.

בשיחה מיוחדת עם אתר חרדים 10, מסביר הרב מרגלית על מה שהוביל להשתתפותו במשחק: “קבוצה של תלמידים שלי הם אוהדים של הקבוצה. הם ביקשו שאבוא לברך ולחזק אותם. הסכמתי. אמרתי, גם בגלל שהקבוצה אינה משחקת בשבת, אני מכיר עוד קבוצות ששם שכנעתי בנושא השבת ולא הלך, בגלל כל מיני משקיעים.

“אמרתי להם בגלל שהקבוצה לא משחקת בשבת, אז אני אגיע. במשחק עצמו השתדלתי כמה שיותר להתפלל”.

הרב מרגלית הדגיש את החשיבות בכך: “העניין שלי להוציא כמה שיותר אפקטים רוחניים. אני לא אוהד של קבוצה מסוימת, יש לי תלמידים בעוד קבוצות אחרות.

“ברוך ה’ בסוף הם נצחו. התוצאה הייתה תיקו, אבל הייתה בעיה טכנית שהקבוצה השנייה הביאו שחקן נוסף – וזה נחשב 3:0 לטובת בית”ר. יש להם נצחון טכני, אם לא היו מנצחים עכשיו, הם יכלו לרדת ליגה.

“אני עושה עם התלמידים תהליך, אני מדגיש את הנושא של בן אדם לחברו. אני מאוד מעדן אותם, למשוך אותם לכיוון טוב. אין בעיה שהם אוהדים של הקבוצה, אבל זה לא אמור להיות על חשבון מישהו אחר.

“הם אמרו שאם אגיע – זה יכול להיות חיזוק. הגעתי. הרבה פעמים ביקשו ולא הגעתי. הפעם הם מאוד שמחו. קראנו במשחק ‘שמע ישראל’, ‘אנא ה׳ הושיעה נא’, ‘ה׳ מלך’.  אנשים רואים ומתחברים. זה סך הכל  קבוצה שאוהבים ויש להם חיבור רוחני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות