מתארחים בחגים? זה הזמן לחשוב על מתנה • צפו באפשרויות

אז מה מביאים למארחים? השאלה הזו נשאלת בכל פעם מחדש, כשהתשובה עליה לא פשוטה • אפשר להכין מיני מאכלים לסעודה, ואפשר גם ללכת על מתנה קנויה - לבית או למארחת
תמי גיל
ל' אב התשע"ד / 26.08.2014 00:44

שוק כלי הבית והמתנות בישראל מגלגל כ-2.7 מיליארד שקל.  המתנות הפופולאריות הנרכשות לחג הן: סכו”ם, גביעי יין, צלחות, אביזרי מטבח מגבות סירים/מחבתות , מפות ואגרטלים. כך עולה מנתוני רשת ‘הרמוניה לבית’.

 בשוק המוסדי הרוכש מתנות לחג לעובדיו, מעדיפים לרכוש כמתנה לחג תווי שי, כשערכם הממוצע נע בן 200 ₪ ל-400 ₪.

לדברי מירן מלכה, מנכ”ל ובעלי רשת ‘הרמוניה לבית’, “בשל מבצע צוק איתן וההאטה במשק, מחפש הצרכן הישראלי את רשתות הדיסקאונט המוזלות ואת המבצעים האטרקטיביים המוצעים בשוק. שיא המכירות במתנות לחג, מתרחש בשבוע האחרון שלפני ערב החג, בו גם המכירות יהיו גבוהות בכ- 370% מימי מכירה רגילים. מרבית הלקוחות, מעדיפים לבצע את הרכישה במקום אחד ומרוכז בשל החיסכון בזמן”.

פרסום, שיווק, צרכנות, חגים

 לרגל חג ראש השנה, רשת ‘הרמוניה לבית’ מציעה מגוון רחב של מוצרים, במחירים הנמוכים ביותר בשוק: סט קפה סוכר , קומקום פרחוני מקרמיקה, מגוון סירים ומחבתות קרמים, כדים מעוצבים, זרי פרחים, סט צלחות 18 חלקים מפורצלן, סכו”ם, סט כוסות מעוצבות לשתייה חמה/קרה, צלחות הגשה ועוד.

מארז מתנה

פרסום, שיווק, צרכנות, חגים

מגש רטרו-מלבני

בלי וכף לעוגה

עגלת ירקות

שעון קיר מעץ עגול-פרחים

דוגמאות למחירי מתנות החג ברשת הרמוניה לבית:

כלי לדבש פרחוני בצורת תפוח/ רימון  + כפית המחיר: 10-12 ₪

כלי לדבש מזכוכית בצורת כוורת+ כפית עם דבורה 20 ₪

כלי לדבש עם מכסה וכפית בציפוי כסף 39 ₪

שעוני קיר עץ עגול המחיר קר 29.90 ₪

עגלת ירקות ממתכת 3 קומות המחיר: 29.90 ₪

סט זכוכית /נירוסטה- תה/קפה/סוכר המחיר: 29.90 ₪

מגוון בונבוניירות זכוכית ענקיות לסוכריות המחיר: 10 ₪

תה / קפה / סוכר פח רטרו מודפס 30 ₪

סט אוכל 18 חלק פורצלן 99.90 ₪

3 מאגים באריזת מתנה 9.90 ₪

ועוד.

 משחקים לילדים:

סקאל טויס, חטיבת הצעצועים של קבוצת סקאל, היבואנית הבלעדית של חברת הצעצועים MATTEL, מציעה לקראת ראש השנה מתנות כמו הוט ווילס, פישר פריס ועוד. המתנות שיהפכו את חופשת החג להנאה אחת גדולה ומספקת לכל בני המשפחה.

לדוגמה:

 לבנים מציעה סקאל טוייס: מארז מפואר מבית הוט-ווילס, מסלולי מכוניות מאתגרים, המציע מארז של 10 דגמי מכונית מסדרת הוט וויליס, אשר נוסעות על מסלולי המכוניות. מחיר: 89 ₪ , מתאים לגילאי 3+

מארז 10 מכוניות

לקטנטנים שבחבורה מציעה סקאל טוייסבימבה/הליכון בצורת אריה מבית פישר פרייס. שילוב של הליכון ובימבה יציבים, עם גלגלים גדולים, התומכים בפעוט בצעדיו הראשונים.

כשהפעוט דוחף את ההליכון או רוכב על הבימבה ולוחץ על אפו של האריה, הוא מקבל משוב של מוזיקה, אורות וקולות מלהיבים  של האריה. הבימבה מעודדת  מוטוריקה גסה, קואורדינציה  ושיווי  משקל,  בשלבי  הלמידה כשהתינוק לומד ללכת ומעודד את הבנת הקשר בין הפעולות לתוצאות, תוך פיתוח מיומנויות שונות של מוטוריקה עדינה ותאום בין העין ליד.

מחיר 299.9 ₪ , מיועד לגילאי 1.5+

פישר פרייס בימבה-הליכון

 

 למשפחה:

סקרבל פניות וסיבובים להפגיש בין אותיות ואנשים. גרסה חדשה של משחק הקופסא האהוב המתאים למשחק בבית מסביב לשולחן עם כל המשפחה ומעשיר את השפה העברית והאנגלית.

סקרבל פניות וסיבובים מאפשר לאיית את המילים בכל הכיוונים בעודכם משתמשים בלוחיות הפעולה כדי לסכל את היריבים.

מטרת המשחק היא להיות הראשונים להיפטר מכל לוחיות האותיות שלכם. המשחק מלמד ומעשיר את המשתתפים, מאתגר את המוחות ומבדר בכל פעם מחדש, הוא משלב הנאה ולימוד, מעשיר את הידע, מחדד את החשיבה והדמיון, מרתק ומאתגר ומאפשר בילוי לכל המשפחה.

מחיר: 89 ₪.

סקראבל-טוויסט-אנד-טרנס

 רשת חנויות השעונים והתכשיטים  Impress(אימפרס), מבית רולטיים מציעה מגוון מארזי מתנה יוקרתיים ומהודרים לאישה ולגבר.

 המארזים ניתנים להרכבה עצמית וניתן לשלב בהם מגוון שעונים מהמותגים היוקרתיים והאופנתיים ביותר כמו: אומגה, לונג’ין, טיסו, קלווין קליין, קנת קול, אובאקו ואן קליין וכו’ בשילוב עם תכשיטים ממותגים כמו קלווין קליין, גוצ’י וקולקציית התכשיטים המרהיבה של אימפרס.

 המארזים מגיעים בתוך אריזה מהודרת – מחיר מארז: החל מ-199 ₪

שעון כדורגל טיסו

שעון אן-קליין עם אבני סוורובסקי

שעון אומגה ספידמאסטר אפולו

החל מ-199 ש"ח

טבעת ספירלה עם יהלומים

פרסום, שיווק, צרכנות, תאורהפרסום, שיווק, צרכנות, תאורה

 חברת ‘פאוזה’ מקבוצת מי עדן, המובילה את פתרונות הקפה לעסקים ולפרטיים, מציעה מתנה מיוחדת וארומטית במיוחד, בדמות מכונת הקפה החדשה שהשיקה ממש לאחרונה, Magnifico.

 פרסום, שיווק, צרכנות, תאורה

Magnifico הינה מכונת קפה איטלקית, קומפקטית וחרוצה, הפועלת באמצעות קפסולות Lavazza BLUE, המספקת חווית אספרסו איטלקי איכותי בלחיצת כפתור. תפעול המכונה הינו פשוט וידידותי, המתאים לכל המשפחה.

Magnifico תהווה מתנה מיוחדת וארומטית ביותר לתקופת החגים לבני המשפחה, לחברים ולמארחים בארוחת החג.

מחיר: 99 ₪ במסלול של 50 קפסולות לחודש, בהתחייבות ל-12 חודשים.

 ואפשר גם תאורה:

לקראת ראש השנה, משיקה רשת מחסני תאורה, קולקציה עשירה ומגוונת של גופי תאורה לחדרי ילדים בצבעים ודוגמאות מעולם הילדים.

הקולקציה החדשה כוללת מנורות שולחן, מנורות תליה, מנורות צמודות קיר  ועוד  ומתאימה  מאד כמתנה לחג.

בין פרטי הקולקציה ניתן למצוא: 

מנורה צמודת קיר בוורוד עם דמויות נסיכות וטירות ומנורת תליה עגולה באותו הסגנון,  מנורה צמודת קיר בצהוב בשילוב מכוניות צבעוניות, מנורת תליה אדומה בסגנון חצאית בלרינה, מנורה בדוגמת מובייל ורוד עם לבבות, מנורה צמודת קיר בדמות דב פנדה ועוד.

בנוסף, קולקציה רחבה של מנורות שולחן לתלמיד במגוון צבעים וסגנונות, הכוללת מנורות בעיצוב קלאסי, עתיק או מודרני ובשלל צבעים כמו אדום, ורוד, כחול,  לבן, צבעים משולבים של צהוב, כחול ואדום,  ניקל ועוד.

מחירים: החל מ-29.90 – להשיג ברשת מחסני תאורה

פרסום, שיווק, צרכנות, תאורהפרסום, שיווק, צרכנות, תאורהפרסום, שיווק, צרכנות, תאורהפרסום, שיווק, צרכנות, תאורה

299.90 ש"ח

249.90 ש"ח

249.90 ש"ח

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות