“אירח את ראש הנחש”: גנץ נפגש עם אבו מאזן בביתו בראש העין

שר הביטחון נפגש בביתו בראש העין עם יו"ר הרשות: תואם מראש עם בנט • בליכוד תקפו: "ויתורים מסוכנים - עניין של זמן" • הציונות הדתית: "בנט וממשלת השמאל שלו מחזירים את אבו-מאזן למרכז הבמה" • אם תרצו: "מהי באמת מטרת הפגישות עם מכחיש השואה, האיש המושחת והגנב?"
אריה ריבקינד
כ"ה טבת התשפ"ב / 28.12.2021 23:52

שר הביטחון בני גנץ נפגש הערב (שלישי) עם יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן – אותו אירח בביתו בראש העין.

בפגישה נטל חלק גם מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן. מהצד הפלסטיני השתתפו בפגישה גם השר לנושאים אזרחיים ברשות הפלסטינית חסיין א-שייח וראש שירותי הביטחון הפלסטינים מאג’ד פארג’.

המפגש, שארך כשעתיים וחצי וחולק לשני חלקים – אחד התקיים בפורום נרחב והשני בארבע עיניים בין גנץ ואבו מאזן –  היה מתואם באופן מלא עם ראש הממשלה נפתלי בנט.

מלשכת שר הביטחון נמסר: “השניים דנו בסוגיות הביטחוניות והאזרחיות השונות שעל הפרק. שר הביטחון עידכן את יו”ר הרשות הפלסטינית, כי בכוונתו להמשיך לקדם צעדים בוני אמון בתחום הכלכלי והאזרחי, כפי שסוכם בפגישתם הקודמת.

“שר הביטחון הדגיש את האינטרס המשותף בחיזוק התיאום הביטחוני והשמירה על היציבות הביטחונית, ומניעת טרור ואלימות”.

מדובר בפעם הראשונה בה אבו מאזן מגיע בפומבי לשטח ישראל מאז הלווייתו של הנשיא לשעבר שמעון פרס ב-2016.

השר לעניינים אזרחיים ברשות הפלסטינית חוסיין אל שייח כתב: “הנשיא אבו מאזן נפגש הערב עם השר בני גנץ, הפגישה עסקה בחשיבות יצירת אופק מדיני המוביל לפתרון מדיני. כמו”כ הפגישה עסקה בנושאים ביטחוניים, כלכליים והומניטריים רבים”.

הליכוד הגיב: ״הממשלה הישראלית-פלסטינית של בנט מחזירה את אבו מאזן והפלסטינים לסדר היום. ויתורים מסוכנים לביטחון ישראל הם רק עניין של זמן. ממשלת בנט-סער-לפיד מסוכנת לישראל״.

מפלגת הציונות הדתית: “עשר שנים שהימין הצליח להפוך את אבו-מאזן ללא רלוונטי ולפרסונה נון-גרטה בעולם ולהוריד מסדר היום את שיח חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בלב ליבה של ארץ ישראל.

“בנט וממשלת השמאל שלו מחזירים את אוסלו אל השולחן ואת אבו-מאזן למרכז הבמה. בנט, רע ליהודים”.

מתן פלג, יו”ר תנועת אם תרצו: “שר הביטחון מוכרח להסביר לציבור מהי באמת מטרת הפגישות שלו עם מכחיש השואה, האיש המושחת והגנב אבו מאזן. לא רק ששר הביטחון הפסיק בעקיפין את קיזוז משכורות המחבלים, נמנע מהריסת בתי מחבלים ומאפשר בנייה פלסטינית פרועה בשטחי C תוך החרבת יישובים יהודיים, כעת הוא מארח בביתו את ראש הנחש שהפך את רצח היהודים לאקזיט הפלסטיני עם המשכורות שהוא מחלק למחבלים. איזו שפלות רוח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות