‘פסס, עקיבא…’: מה קרה כשאברך קנה לזמר עליה לתורה כ’אות תודה’

הזמר עקיבא תורג'מן התפלל הבוקר שחרית במניין מחווה מרגשת של אברך חרדי גרמה לו לדמוע: "לרגע חשבתי שדמיינתי דמעה בזווית העין של האברך המתוק הזה, אבל אלה היו העיניים הרטובות שלי"
אבי כץ
כ"ג טבת התשפ"ב / 27.12.2021 21:48

הזמר עקיבא תורג’מן שיתף את עוקביו בפייסבוק בסיפור מרגש שקרה לו הבוקר (שני), בעת שהתפלל תפילת שחרית.

“בבית הכנסת בו התפללתי מכרו את העליות לתורה והגבאי הכריז ‘עליית שלישי’.

‘ 18 שקלים’, צעק אחד מקצה בית הכנסת, ’26 שקלים’, קרא למולו אברך צעיר מהקצה השני. אחרי פינג-פונג קצר המכרז הוכרע ב’52’ לטובת האברך הצעיר. זה סכום לא מבוטל לבחור שכמותו”.

עקיבא כתב כי באופן אישי הוא פחות מתחבר לכך, למרות שברור לו שזו דרך לשרוד את התשלומים השוטפים של חשמל, מזגנים, נקיון וכו’, ולכן בדרך כלל הוא פשוט גונב כמה רגעים עם עצמו מתחת לטלית עד קריאת התורה.

עקיבא ממשיך ומספר: “‘פסס.. עקיבא…’, פתאום מישהו קורא לי מהצד. אני מסיט את הטלית ורואה את האברך הצעיר לפני רגע העליה, ניגש אליי מרוגש ולוחץ את ידי. ‘שתדע’, הוא אומר לי, ‘אין יום שאני לא שומע אותך. השירים שלך מחזקים אותי בטירוף, ואין לי דרך להחזיר לך טובה. אני לא יכול לקנות אלבום כי אין לי איפה לשמוע אותו וללכת להופעה זה לא שייך בעולם שאני חי בו, אז קניתי בשבילך במתנה את העלייה הזו ואשמח שתעלה לתורה במקומי’.

עקיבא ענה לו בגמגום של מבוכה: ‘תודה אחי, לא היית צריך’.

ואז המשיך ותיאר: “לרגע חשבתי שדמיינתי דמעה בזווית העין של האברך המתוק הזה, אבל אלה היו העיניים הרטובות שלי.

“וואו כמה דרכים יש בעולם להביע תודה. לקבל אהבה בצורה כזו זה משהו מיוחד במינו. ריגשת איש יקר שאת שמך אפילו איני מכיר, הלוואי שאזכה להיות מכיר טובה כמוך ולהעביר את הטוב הזה הלאה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות