בנט לאופוזיציה: “איבדתם את זה, תמשיכו עם המשחקים הילדותיים’

ראש הממשלה מיציע המבודדים במליאה: "הציבור צופה בכם ונבוך. הוצאתם את עצמכם מהכלל" • לניר ברקת: "תיסע לוושינגטון, תעשה רעש סביב הקונסוליה בירושלים, תארגן עצומות"
אריה ריבקינד
כ"ג טבת התשפ"ב / 27.12.2021 21:21

ראש הממשלה נפתלי בנט נאם הערב (שני) בדיון ’40 חתימות’ ותקף את האופוזיציה שסירבה להתקזז – והכריחה אותו לעזוב את הבידוד בביתו.

“אלה ימים של מגפה עולמית, מתעסקים בהצלת חיים, בשימור מערכת החינוך. את האופוזיציה למרבה הצער זה לא מעניין, הם עסוקים בקרבות מול הליכודנקים החדשים ובחוק ברקת”, פתח בנט בנאומו מיציע המבודדים.

“הם עסוקים בהפעלת אלימות מילולית חריפה נגד ח”כ בני בגין, הם עסוקים בהכל חוץ משמירת הבריאות של אזרחי ישראל. אם מישהו היה צריך עוד הוכחה שהאופוזיציה התנתקה מהמדינה, שלא נשאר שם שום שיקול לאומי או ממלכתי, שהכל פוליטיקה קטנה – הוא קיבל אותה שוב היום. חברים, אתם איבדתם את זה לגמרי”.

בנט הוסיף:  “זה שאתם מאלצים מבודדי אומיקרון להגיע לכנסת, כשאתם יודעים היטב שהוראינט הזה מחייב הערכות אחרת, שהוא מדבק מאוד – זה מעשה חסר אחריות. פשוט חסר אחריות. הציבור צופה בכם ונבוך. הוצאתם את עצמכם מהכלל.

“הרי מה יקרה מחר כשיהיו מבודדים מהליכוד? אתם סומכים על זה שאנחנו המבוגר האחראי. בסדר, אנחנו נמשיך להיות המבוגר האחראי ואתם תמשיכו עם המשחקים הילדותיים שלכם”, הבטיח.

בנט התייחס לנושדא הדיון – הקונסוליה שהאמריקנים מבקשים לפתוח בירושלים, ולגלג על חבר הכנסת ניר ברקת מהליכוד: “בימים רגילים, אין לי דעה מיוחדת על המאבקים הפנימיים בתוך הליכוד. מה שנקרא – מאחל בהצלחה לשני הצדדים.

“אבל חבר הכנסת ניר ברקת, שמנסה, אם אני מבין נכון, לאתגר את נתניהו – קיבל עצה – תעשה הרבה רעש סביב הקונסוליה בירושלים. תיסע לוושינגטון, תחזור מוושינגטון, תארגן עצומות, זה נושא חזק. והאמת, זה נושא חזק.

“הממשלה בראשותי הבהירה שוב ושוב את עמדתה לפיה אין מקום לקונסוליה פלסטינית בירושלים. ירושלים היא בירתה של מדינה אחת, מדינת ישראל. נקודה״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות