“אאאני הולך!”: כישלון בחיסונים? זו העצה של אברי גלעד לנפתלי בנט‎

חרדים 10
|
כ' טבת התשפ"ב / 24.12.2021 12:54
איש התקשורת אברי גלעד מתייחס לכישלון של מבצע החיסונים – ומשווה את הישראלים ל’דור המדבר’ • ויש לו עיצה לראש הממשלה איך ממלאים את קופות החולים במתחסנים

איש התקשורת אברי גלעד, מתייחס לכישלון של מבצע החיסונים של הבוסטר והילדים – ומשווה את הישראלים ל’דור המדבר’.

גלעד, שהצביע בבחירות האחרונות ל’ימינה’, והכריז לאחר הקמת הממשלה “אני לא מתכוון להתנצל שהצבעתי בנט, בעיניי, ממשלה שבראשה עומד איש ימני, דתי, ערכי, היא הפתעה נהדרת” – מציע לראש הממשלה עצה כיצד להגדיל את מספר המתחסנים.

בטורו השבועי ב’ישראל היום’ – כותב גלעד:

“.. בדיוק עכשיו אני קורא לבנותיי את חומש במדבר. העם יצא ממצרים, יש לו מָן בשלל טעמים בכל יום, והם מתגעגעים לבצל. המחסור בבצל גומר אותם. זה טבעו של עם ישראל מאז ומעולם, גם כשהוא חווה על בשרו נס גלוי, הוא מייד מתייחס אליו כאל מובן מאליו ומוצא עניין חדש להתלונן עליו.

“יש לי הרגשה שכישלון חיסוני הבוסטר וכישלון מבצע החיסונים לילדים הם קצת אותו דבר. הנס נשכח, המציאות שבה לא יצאנו מהבית במשך חודשים הודחקה, והמעבר ממהדורות חדשות הנפתחות במספרי מתים מדכאים לחדשות מדכאות סתם ככה – כאילו מובן מאליו. נס גדול היה פה, נס גדול יש פה, והבריות מעזות לומר – לא נס הוא, עוול הוא. והעונש יהיה 40 שנה בהגבלות, במקום לגמור עם זה יחד ולהתחסן”.

גלעד מתייחס למתנגדי החיסונים וכותב: “אם בהתחלה היה נדמה שלמרות כל הרעש של מתנגדי החיסון, האזרחים בוחרים בטוב – ככל שהמלחמה נמשכת, וצריך עוד חיסונים, נוקעת נפשם של אנשים רבים מהנס והם מעדיפים לשמוע ליועצים הרעים, זורעי הספקות וההימנעות. כמה כאלה שמעתי על ערש דווי בנשימות אחרונות, מבקשים סליחה.

“בתחילת השנה ניהלתי מול מתנגדי החיסונים מלחמות עקובות מדימויים נאציים – מצידם, כמובן. בסוף השנה אני מקבל את מה שקורה כמו שהוא. לא רוצים – לא צריך. הלוואי שתהיו צודקים. הלוואי שכלום לא יקרה לכם. הלוואי שאני אצא טמבל. הלוואי שתעבור כבר המגיפה הזאת, מי האמין פעם שאנשים ישנאו אלה את אלה בגלל חיסון?

“ולראש הממשלה אני אומר: לא מתחננים לאנשים שילכו להתחסן. אומרים להם שעומד להסתיים המלאי, ולא יגיע אחד בקרוב. ככה ממלאים קופות חולים. אאאאני הולך!!!”