מול המאבטח: תלמיד ישיבה הוכה וחושמל בשוקר חשמלי כ־20 פעם

שלושה צעירים הגיעו לישיבה בפתח תקווה ותקפו נער באכזריות - רק כי לא מצאו תלמיד שחייב להם לכאורה כספים • אמו: ""כיצד זרים, אחד מהם עם שוקר חשמלי, נכנסים לתחום הישיבה באין מפריע?" • העירייה החליטה לרשת את המקום במצלמות אבטחה
חרדים 10
י"ט טבת התשפ"ב / 23.12.2021 21:11

תלמיד ישיבה המשתייכת לציונות הדתית, הותקף בתחילת השבוע בפתח תקווה באכזריות בידי שלושה חשודים. כך דווח היום (חמישי) אלון חכמון ב’מעריב’.

על פי הדיווח, החשודים הגיעו לישיבה על מנת לאתר תלמיד שחייב להם לכאורה כספים, אך לא עלה בידם למצוא אותו. כיוון שכך,  הם החליטו לכלות את זעמם על אחד התלמידים, שעשה את דרכו לעבר ביתו בתום יום הלימודים.

לפי הדיווח, אחד החשודים – שהכו ללא רחם את הנער – השתמש בשוקר חשמלי וחשמל אותו כ־20 פעמים ברציפות. האירוע התרחש לעיני המאבטח של הישיבה ומספר תלמידים ששהו באזור באותו זמן.

בשלב מסוים הצליחו מספר תלמידים לחלץ את הנער מידי תוקפיו – שנמלטו מהזירה.

הקורבן, שסבל ממכות יבשות ומחבלות, קיבל טיפול רפואי בבית החולים שניידר, ולאחר מכן נשלח הביתה להשגחה.

כוחות משטרה מתחנת פתח תקווה, סיירים מאגף הביטחון של העירייה וצוות החינוך של הישיבה הוזעקו למקום ופתחו בסריקות אחריהם. במשטרה נעזרים במצלמות אבטחה בניסיון לאתר את החשודים.

“אלמלא תושייתם של תלמידים אחרים, האירוע הזה יכול היה להסתיים אחרת”, כתבה האם הנסערת  של הבחור, להורים אחרים. היא הוסיפה: “כיצד זרים, אחד מהם עם שוקר חשמלי, נכנסים לתחום הישיבה באין מפריע? מה תפקידו של מאבטח בסיטואציה שכזאת?”

בעקבות המקרה החליטה עיריית פתח תקווה לרשת את הישיבה במצלמות אבטחה נוספות, בעיקר בחלק האחורי במקום, שם התרחשה התקיפה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות