אלפים צעדו לחומש עם האלמנה: “נחזור לכאן כמו שיהודה חלם” I צפו

יותר מ-10,000 בני אדם נענו לקריאת האלמנה לצעוד אחריה לחומש • אלמנתו של יהודה הי"ד במקום הפיגוע: "ככל שיש כאן יותר אנשים יהודה יותר שמח - הצוואה שלו היא להסדיר את ישיבת חומש" • ראש מועצת שומרון: "עם ישראל מתבייש שיש כוונה להרוס את הישיבה"
חיים טוויל
י"ט טבת התשפ"ב / 23.12.2021 18:53

אלפי בני אדם מכל רחבי הארץ הגיעו בצהריים (חמישי) ליישוב חומש, במלאת שבעה ימים לרצח יהודה דימנטמן הי”ד, בן 25 משבי שומרון,  בפיגוע ירי רצחני.

האלפים צעדו עם משפחת דימנטמן משבי שומרון לעבר ישיבת חומש, בה למד יהודה הי”ד.

בתום הצעדה נערכה הערב אזכרה לזכרו של יהודה, בהשתתפות אלפים יחד עם רבנים, חברי כנסת ואישי ציבור.

אלמנתו אתיה אמרה: “ככל שיש פה יותר אנשים ויותר גשם זה יותר מאתגר וקשה לנו, יהודה יותר שמח. ברור לי. ואנחנו מזמינים את כל עם ישראל, את כל מי שלא הגיע או שהתחרט שלא הגיע, מוזמנים לצעוד איתנו בלב או להגיע לכאן מחר או מחרתיים. נחזור לכל המקומות, כמו שיהודה חלם, וכל עם ישראל חלם וחולם גם אם הוא לא מרגיש את זה”.

אביו של יהודה, מרדכי דימנטמן: “ארץ ישראל ניקנית ביסורים ועוד לא גמרנו להגיע לגאולה השלמה של תקומת עם ישראל וכאן זה המקום שאנחנו ממש חשים את האדמה את מרחבי ארץ ישראל וחווים את מה שחוו כל אלה שהשתוקקו לתקומת עם ישראל בארצו. אנחנו בתהליך וכאן זה אחד השלבים. בע”ה, חומש תחילה זו לא תחילה זו אמצע הדרך של התקומה ובע”ה נעלה הלאה ונזכה למדינה רחבה מתוך שלום ואחווה”.

תמונות:  ברל’ה קרומבי

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: “אנחנו עומדים כאן עם משפחת דימנטמן היקרה, עם אתיה ואנחנו אומרים לראש הממשלה אתה אחראי לתת את התשובה לרצח הזה! אתה אחראי!

“אנחנו אומרים לכל הפוליטיקאים בירושלים וכל חברי הממשלה שרק השבוע הצטלמו חברים בקואליציה עם המחבל ראאד סאלח, ואנחנו מצפים לתשובה של אישור ישיבת חומש עוד היום!

“אנחנו, עם ישראל כולו, מתבייש שיש רצון וכוונה לא רק לא להסדיר את הישיבה אלא גם להוריד אותה מכאן ואנחנו הגענו לכאן יחד עם המשפחה שעלתה לכאן ישר מאזכרת השבעה, להגיע למקום הרצח, להתחזק ביחד ולהצדיע לחלוצים של ישיבת חומש בראשות הרב אלישמע כהן.

“עם ישראל לא יוותר ועם ישראל יתן את הגב לחלוצים של חומש וישיבת חומש תבנה והישוב חומש ושא נור, גנים וכדים יבנו מחדש, ככה היה צריך להיות לפני הרצח ואחרי הרצח זו תהיה התשובה.

“ראש הממשלה אתה אחראי על זה לטוב ולרע, אף אחד לא יוכל לברוח מזה, ישיבת חומש תבנה מחדש!”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות