סיוט ב’כללית’: מטופלים נאלצים להמתין שעות לאורטופד המאחר

ד"ר אחמד מחאמיד, אורטופד המקבל מטופלים מדי יום ראשון ב'כללית' בנתיבות, הוא מאחר כרוני • אז מדוע המטופלים, המודעים לאיחוריו, אינם מגיעים כשעה אחרי השעה שבה נקבע תורם? ובכן, יש תשובה מפתיעה • תגובת 'כללית': הרופא מגיע מחוץ לעיר במיוחד
חרדים 10
י"ח טבת התשפ"ב / 22.12.2021 13:23

ד”ר אחמד מחאמיד הוא רופא אורטופד, אשר מקבל מטופלים מדי יום ראשון במרפאה של קופת חולים ‘כללית’ בנתיבות.

אלא שמדי שבוע, המטופלים אשר קבעו חודשים קודם לכן תור, נאלצים להמתין שעות לתורם להיפגש עם הרופא.

הסיבה? ד”ר מחאמיד מאחר באופן כרוני. לטענת מטופלים, הדבר ידוע למנהלי המרפאה, אולם  מי שמשלם את מחיר האיחור הם המטופלים, שמוצאים עצמם ממתינים שעות.

ביום ראשון בשבוע שעבר הד”ר שבר שיא חדש: הוא איחר בכשעה וחצי, במקום בשעה. וכך, מטופל שהוזמן לשעה 13:45 נכנס בפועל בשעה 16:05 – שעתיים ויותר אחרי השעה בה נקבע תורו.

לדברי המטופלים המיואשים,  כל תלונותיהם באוזני הנהלת המרפאה נופלות על אוזניים ערלות.

השאלה המתבקשת: מדוע המטופלים, המודעים לאיחוריו, אינם מגיעים כשעה אחרי השעה שבה נקבע תורם?

התשובה המפתיעה היא: אכן מטופלים מעוניינים להגיע מאוחר יותר – אולם הם מחוייבים להגיע בשעה שהוזמנו להוציא מספר. אם לא יפעלו כך, ירשם במחשב כי הם לא הופיעו וידלגו על תורם, למרות שכלל לא איחרו ותורם טרם הגיע.

זו, אפוא, הסיבה שבה מטופלים נאלצים להמתין במרפאה שעות.

לדברי מנהלת ‘רפואה יועצת’ במרפאה,  חלי חדד, בשיחה עם אחד המטופלים,  הם אכן מודעים לאיחוריו של ד”ר מחאמיד, אך השעה שבה אמור להתחיל לקבל מטופלים תלויה בתקן ואי אפשר לשנותה. לכן מזמנים תורים בשעה 13:15, כשבפועל הד”ר מגיע לאחר השעה 14:00.

חדד הוסיפה, כי  אם יש למטופל בעיה והעובדה שהד”ר מאחר מפריעה לו – שיעבור רופא. לדבריה, אין מה לעשות עם המצב בו הוא מאחר.

מכללית נמסר לחרדים 10 בתגובה:

“מדובר ברופא מומחה, מוערך מאוד ומבוקש מאוד בקרב המטופלים ואנו עושים את מירב המאמצים לענות על הביקוש הגבוה ולדאוג שכל מטופל ומטופלת המגיעים לביקור יקבלו את הייעוץ ואת מלוא תשומת הלב.

נציין כי הרופא מגיע מחוץ לעיר במיוחד כדי לקבל את מטופלי המרפאה. ביום המדובר, עקב תקרית שלא אפשרה את המשך קבלת הקהל כרגיל, חל איחור משמעותי בקבלת קהל ואנו מתנצלים על כך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מגיע להם
    22/12/2021 17:22
    אני
  1. בחירה שלהם להיות חברים בכללית….