עבר חתול שחור: זו הסיבה שנתניהו פתח במתקפה חריפה על ישראל כץ

יו"ר הליכוד תקף את הח"כ הבכיר על רקע מאמצי הליכוד להדיח מהמפלגה את מתפקדי 'הליכודניקים החדשים' • נתניהו כתב ברשתות החברתיות: "ציפיתי מכל חברי הליכוד להיאבק בכל העוצמה נגדם. כולם עשו זאת חוץ מישראל כ"ץ - שעד היום פעל ופועל הפוך"
חרדים 10
י"ח טבת התשפ"ב / 21.12.2021 23:34

בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) בחריפות את ח”כ ישראל כ”ץ על רקע מאמצים שנעשים בליכוד להדיח משורות המפלגה מתפקדים מקבוצת ‘הליכודניקים החדשים’.

בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, הבהיר נתניהו: “‘הליכודניקים החדשים’ הם אנשי שמאל קיצוני שפועלים כ’סוסים טרויאנים’ כדי לרסק את הליכוד מבפנים”.

הוא הדגיש: “אנשי ‘הליכודניקים החדשים’, רבים מהם חברים במפלגות שמאל כמו מרצ העבודה והרשימה המשותפת, ביניהם רבים שהיו ממובילי ‘הדגלים השחורים’, מתפקדים לליכוד כדי לגרור את המפלגה שמאלה בכל התחומים. הם דורשים לתמוך בויתורים לפלסטינים, פועלים נגד ההתיישבות ביהודה ושומרון, לוחצים להקים ממשלה עם השמאל והפייק-ימין ופועלים כדי להנציח שלטון הפקידים והיועצים המשפטיים.

לדבריו, ״’הליכודניקים החדשים’ שותלים אנשים בסניפי הליכוד במטרה לדחוק את אנשי הליכוד האמיתיים מהנהגת השטח ומהנהגת המדינה. איש ליכוד אמיתי חייב להיאבק בתופעה הבזויה הזו בכל תוקף! לאנשים כאלה אין מקום בתנועת הליכוד. זה לא דמוקרטי וזה הרסני לעתיד המפלגה שלנו”.

נתניהו הוסיף: “לצד הרבים שנאבקים נגד התופעה הזאת, יש לצערי כמה שמעדיפים לקושש מהם קולות בפריימריז על חשבון טובת המדינה והתנועה. ציפיתי מכל חברי הליכוד, ובהם ראשי המוסדות במפלגה, להיאבק בכל העוצמה נגדם ולפעול להוצאתם מהתנועה. כולם עשו זאת חוץ מישראל כץ, שעד היום פעל ופועל הפוך.

“מי שחושב שכדי לקבל כמה קולות אפשר לסכן את עתיד הליכוד ואת עתידנו, יגלה שלמעלה מ-130,000 חברות וחברי הליכוד לא יסלחו לו על כך”.

מוקדם יותר היום, שיתף נתניהו בחשבון הטוויטר שלו כמה ציוצים שעסקו בנושא. “השם המרכזי שנלחם כעת למען ‘הליכודניקים החדשים’ הוא ישראל כ”ץ. גם ניר ברקת עושה לובינג עבורם”, נכתב בציוץ ששיתף. “נשגב מבינתי מדוע דווקא שניהם, הרואים עצמם כמנהיגי הליכוד בעתיד הקרוב, נשכבים על הגדר למען הסוסים הטרויאנים, שבפריימריס האחרונים הריצו מטעמם אנשי שמאל קיצוני המתעבים את הימין וההתיישבות”.

הדברים הקשים של נתניהו על ישראל כ”ץ מגיעים לאחר תקופה של התחממות יחסית ביחסים בין השניים, כאשר נתניהו וכ”ץ נפגשו לאחרונה כמה פעמים לארוחות משותפות, יחד עם נשותיהם.

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה בגלל הרכב הצמוד לשרה ויאיר..
    23/12/2021 07:14
    יוני שוורץ
  1. כבר התגלה שכץ סירב לאשר מימון אבטחה לשרה ויאיר מקופת הליכוד ולכן המתקפה..ביבי איבד כל יושרה

  2. ביבי מיתמםם לגבי האינטרסים של כץ וברקת
    23/12/2021 15:33
    אזרחית
  3. ביבי מ פ ח ד. הוא חושש מיצירת בייס ל 2 שרוצים לרוץ לתפקיד ראש הממשלה ונמאס להם להמתין עד ל”אחרי עידן נתניהו…”זה יכול לקחת שנים של התייבשות באופוזיציה.

  4. ביבי מיתמםם לגבי האינטרסים של כץ וברקת
    23/12/2021 15:33
    אזרחית טובה
  5. ביבי מ פ ח ד. הוא חושש מיצירת בייס ל 2 שרוצים לרוץ לתפקיד ראש הממשלה ונמאס להם להמתין עד ל”אחרי עידן נתניהו…”זה יכול לקחת שנים של התייבשות באופוזיציה.