גנאים: נפרק הקואליציה אם פגישת שקד וטאהא תיכשל

אחרי שבוע של מסרים מאיימים: רע"ם מאיימת לפרק את הקואליציה אם לא ייצא עשן לבן מפגישתה של איילת שקד עם וליד טאהא הערב על 'חוק החשמל' • פרשן חדשות 12 עמית סגל: ״מי שמצפה שהממשלה הזו תיפול בגלל המחלוקת בין שקד לוואליד סביב חוק החשמל - תולה תקוות שווא״
חרדים 10
י"ז טבת התשפ"ב / 21.12.2021 10:21

חבר הכנסת מרע”ם מאזן גנאים משגר היום (שלישי) מסר מאיים לקואליציה בריאיון לרדיו ‘מכאן’: רע”ם תפרק את הקואליציה אם לא ייצא עשן לבן מפגישתה של איילת שקד עם וליד טאהא הערב על חוק החשמל.

לפי דיווח בגל”צ, אחרי הנתק בין הצדדים על רקע חוק החשמל, שר האוצר ליברמן ייפגש עם השניים היום במטרה לפתור את הסוגיה.

לפני כשבוע נטש טאהא את המליאה במחאה על ההתנהלות של שרת הפנים בחוק החשמל, שיחד עם פרובוקציות נוספות עלה לקואליציה בהפסד על חודו של קול בהצעת חוק מהאופוזיציה.

עם זאת, פרשן חדשות 12 עמית סגל לא צופה שהממשלה תיפול בגלל המחלוקת על חוק החשמל.

סגל אמר הבוקר לרדיו ‘גלי ישראל’: ״מי שמצפה שהממשלה הזו תיפול בגלל המחלוקת בין שקד לוואליד סביב חוק החשמל – תולה תקוות שווא״.

מקורביו של ח”כ וליד טאהא מרע”ם, יו”ר ועדת הפנים של הכנסת, תקפו  אתמול את שרת הפנים. ״עסוקה יום וליל בצעדים לסיכול חוק החשמל; עוינת כלפי החוק ולכן לא יכולה להיות אמונה על בקשות ההתחברות של המתחמים”, אמרו המקורבים. “דורשים שחוק החשמל יכלול את הקריטריונים והתנאים להתחברות בתוכו ללא צורך במתווה וללא צורך בהגשת בקשות לשרים”.

לפי דיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, בכירים בקואליציה הגיבו אחרי המתקפה על שקד: “זה לא יקרה”.

אתמול  דווח ברשת ב’, כי המפלגה הערבית מאיימת לעצור את החוק לפיתוח חריש – חוק חשוב לשקד, אם חוק החשמל לא ינוסח לשביעות רצונה.

חבר הכנסת וליד טאהא מעכב בוועדת הפנים זה כמה שבועות את חוק חריש, שאושר בקריאה ראשונה ועוסק בפיתוח מואץ של העיר – ובין הצדדים שורר נתק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות