הגר”ח קניבסקי למנהלים: ‘ודאי להזמין החיסונים לתלמודי התורה’

ביומנים החרדים מתפרסמת הבוקר הוראתו של מרן הגר״ח קנייבסקי למנהלי מוסדות החינוך, לפיה צריך לחסן את התלמידים • "להזמין את החיסונים אל תלמודי התורה ובתי הספר וצריך להתחסן בהם"
יוסף גרינבוים
י"ז טבת התשפ"ב / 21.12.2021 00:04

מבצע החיסונים לילדים: הבוקר (שלישי) מתפרסמת ביומנים החרדים הוראתו של מרן הגר״ח קנייבסקי למנהלי מוסדות החינוך, לפיה צריך לחסן את התלמידים – ואף להביא את החיסונים.

במודעה נאמר: “לשאלת מנהלי מוסדות בימים אלו השיב בעניין החיסונים לקורונה: ‘ודאי להזמין את החיסונים אל תלמודי התורה ובתי הספר וצריך להתחסן בהם'”.

כפי שדווח בשבוע שעבר, בעקבות קריאתו הפומבית לחסן ילדים מפני הנגיף – בני ביתו של הגר”ח הפכו יעד חדש להתקפות, איומים והפצת פייק ניוז מצד פעילים קיצוניים.

לפי דיווח של קובי נחשוני, נכדו של הגר”ח יענקי קנייבסקי ספג קריאות “אתם רוצחים” ו”יש דם ילדים על הידיים שלכם”, לצד איומים כמו “נגיע אליכם”.

בהודעות SMS שנשלחו לבני משפחה נוספים, חלקן בשעות לילה מאוחרות, נכתב: “ימח שמך”, “נבל” ו”עמלק”, בתוספת האיום המרומז “יש דין ויש דיין”. לאחד מבניו של הרב נאמר: “נהרוג אותך”.

בהודעה אחרת שנשלחה ליענקי קנייבסקי, נכתב: “מכרת את עם ישראל בשביל בצע כסף. השתמשת בסבא שלך בשביל למכור את הילדים הקטנים ולהכניס להם זריקות. מה אתה חושב, שאין אלוקים בשמיים?”.

הם הוסיפו: “אל תשכח שגם עשיו היה הבן של יצחק. כשמדובר בדיני נפשות, אין פרוטקציות אצל הקדוש ברוך הוא”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות