“היא ריסקה אותי”: תביעת העוזרת הפרלמנטרית נגד השרה מיכאלי

בבית הדין לעבודה בירושלים התקיים היום דיון בתביעת העובדת, בעלת תואר דוקטור, שטוענת: הופעלו נגדה סנקציות אישיות ועונשים שכללו יחס תוקפני, השפלות, הטחת האשמות וטרטורים • עורכות דינה של שרת התחבורה יצאו נגד התנהלות המתלוננת: "אין פה תום לב"
חרדים 10
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 21:49

בבית הדין לעבודה בירושלים התקיים היום (שני) דיון בתביעה של העוזרת הפרלמנטרית לשעבר של השרה מרב מיכאלי – שתובעת ממנה ומהכנסת 320 אלף שקל, בטענה להתעמרות בעבודה.

בתביעה נטען כי כנגד העובדת, בעלת תואר דוקטור, הופעלו סנקציות אישיות ועונשים שכללו יחס תוקפני, השפלות, הטחת האשמות וטרטורים.

לפי דיווח ב’ישראל היום’, במהלך הדיון אמרו נציגותיה של השרה מיכאלי, עורכות הדין תמר וינטר ויעל לבנת, כי העוזרת עבדה אצל השרה 4.5 חודשים בלבד והלינו על התנהלותה.

הסנגוריות אמרו: “אין פה תום לב ואין פה הגינות דיונית. החל מהגשת התביעה שהוגשה יחד עם בקשה לסגירת דלתיים באיסור פרסום. במקביל ובטרם ניתנת החלטה על ידי בית הדין, בא כוח התובעת מתראיין בשישה כלי תקשורת שונים ונותן פרטים על התובעת שאת שמה הוא מבקש להשאיר חסוי, באופן מכפיש מבזה ויוצא דופן בכל קנה מידה”.

התובעת השיבה על כך במהלך הדין: “מרב מיכאלי ריסקה אותי. לעולם לא אשב איתה באותו חדר”.

נשיא בית הדין אייל אברהמי ביקש בסוף הדיון, כי התובעת תודיע בתוך 48 שעות על עמדתה באשר למחיקת הכנסת מהתביעה, שכן מדובר בדברים שבין העוזרת לשעבר ומיכאלי.

בתוך שבעה ימים תגיש התובעת תצהיר לגילוי המסמכים שברשותה ובתוך 14 ימים יגישו שני הצדדים את עמדותיהם, אם יש ברצונם לקבל לידיהם מסמכים נוספים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות