לראשונה: אלוף משנה נ’ תמונה למזכירה הצבאית של נשיא המדינה

אלוף-משנה נ', שתועלה לדרגת תת-אלוף, תחליף בתפקידו את תת-אלוף עלא אבו רוכן, אשר מכהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות • נ' משרתת בצה"ל 22 שנים ומכהנת כיום בתפקיד קצינת המודיעין של פיקוד המרכז
חיים טוויל
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 16:09

החלטה היסטורית: נשיא המדינה יצחק הרצוג החליט היום (שני) למנות את אלוף-משנה נ’ למזכירה הצבאית לנשיא המדינה ולהעלותה לדרגת תת-אלוף.

זאת במסגרת הליך דיוני השיבוצים הסדור ובתיאום עם שר הביטחון בני גנץ והרמטכ”ל אביב כוכבי.

אלוף-משנה נ’ תחליף בתפקידו את תת-אלוף עלא אבו רוכן, אשר מכהן בתפקיד זה במהלך שלוש השנים האחרונות.

נ’ משרתת בצה”ל 22 שנים ומכהנת כיום בתפקיד קצינת המודיעין של פיקוד המרכז מזה כשנה וחצי. עברה שורה של תפקידי פיקוד בשטח ובמטה באגף המודיעין לאורך השנים.

היא בת 40 תושבת מרכז הארץ, נשואה ואם לשני ילדים, בעלת תארים בהיסטוריה של המזרח התיכון.

נשיא המדינה יצחק הרצוג: ״אני מברך את אל”מ נ’ על מינויה ואני סמוך ובטוח שהיא תהווה תוספת מבורכת לצוות היועצות והיועצים שלי, וכי כישוריה המקצועיים והאנושיים ישיאו ערך רב למוסד הנשיאות, לצה”ל ולמדינת ישראל כולה.

“תקרות זכוכית מתנפצות בכל יום בישראל, ואני גאה שבתקופת כהונתי בבית הנשיא מתנפצת עוד אחת כזו בידי קצינה מבטיחה וראויה. אני רוצה להודות לתא”ל עלא אבו רוכן על שירותו המסור בבית הנשיא ועל תרומתו המשמעותית לצה״ל ולמדינת ישראל.״

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    האם לא חבל על ביזבוז הכסף? ג'וב ומשרה מיותרים לחלוטין!
    20/12/2021 19:10
    תגידו
  1. בושה וחרפה על ביזבוז הכסף המשווע של המדינה על ג’וב שהוא סתם קישוט ובולשיט אחד גדול!!!
    תנו את הכסף הזה לתלמידי חכמים ולאנשים מעוטי יכולת במקום לתת משכורת חינם על תפקיד ללא שום תוכן וללא שום צורך!!! ובשביל זה ממנים תת אלופה?!הזוי ביותר!!!

  2. בשביל זה מגייסים נשים לצבא? בושה וחרפה לצה"ל ולמדינה!
    20/12/2021 19:26
    מה?
  3. כבודה של בת מלך פנימה.
    מה התועלת לצבא ולמדינה בתפקיד מיותר שכזה!!! סתם ביזבוז כסף משווע של הצבא והמדינה!!!
    שימו לתפקיד הזה טוראי ג’ובניק בעל פרופיל נמוך ותאמינו לי שהוא יבצע את התפקיד המיותר הזה, אפילו טוב יותר מתת אלופה עם משכורת גבוהה ומיותרת לחלוטין!!!אפשר לשים תמונה יפה בלישכת הנשיא במקום לקשט את הלישכה בג’וב מצחיק שכזה! תנו את המשכורת הזו לחיילים נצרכים במקום לבזבזו על שטויות שכאלה!