רע”ם במתקפה על שקד: ‘עסוקה יום וליל בסיכול חוק החשמל’

מפלגת רע"ם דורשת: "חוק החשמל יכלול הקריטריונים והתנאים להתחברות ללא צורך בהגשת בקשות לשרים" • בכרים בקואליציה: "זה לא יקרה" • טאהא עוצר את החוק לפיתוח חריש - שחשוב לשקד • סמוטריץ': שקד הפכה את ישראל לבת ערובה של תומכי טרור כדי שהחבר שלה יגשים חלום
אריה ריבקינד
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 13:57

העימות בין רע”ם לאיילת שקד נמשך:  מקורביו של ח”כ וליד טאהא מרע”ם, יו”ר ועדת הפנים של הכנסת, תקפו בצהרים (שני) את שרת הפנים.

״עסוקה יום וליל בצעדים לסיכול חוק החשמל; עוינת כלפי החוק ולכן לא יכולה להיות אמונה על בקשות ההתחברות של המתחמים”, אמרו המקורבים. “דורשים שחוק החשמל יכלול את הקריטריונים והתנאים להתחברות בתוכו ללא צורך במתווה וללא צורך בהגשת בקשות לשרים”.

לפי דיווח של דפנה ליאל בחדשות 12, בכירים בקואליציה הגיבו אחרי המתקפה על שקד: “זה לא יקרה”.

הבוקר דווח ברשת ב’, כי המפלגה הערבית מאיימת לעצור את החוק לפיתוח חריש – חוק חשוב לשקד, אם חוק החשמל לא ינוסח לשביעות רצונה.

חבר הכנסת וליד טאהא מעכב בוועדת הפנים זה כמה שבועות את חוק חריש, שאושר בקריאה ראשונה ועוסק בפיתוח מואץ של העיר – ובין הצדדים שורר נתק.

הוועדה הייתה אמורה לדון היום בחוק החשמל – גם ללא הסכמות בין הצדדים ובחוק חריש, אך הדיון נדחה.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ’ מסיעת הציונות הדתית הגיב: “איילת שקד הפכה את מדינת ישראל לבת ערובה של תומכי טרור אנטי ציוניים בתנועה האיסלמית רק כדי שהחבר שלה יגשים חלום ויהיה ראש ממשלה עם שישה מנדטים.

“עכשיו העיר חריש נלקחה כבת ערובה של תומכי הטרור בדרישתם להלבין עשרות ומאות אלפי בתים לא חוקיים שהם בנו לאורך השנים תוך צפצוף על החוק”.

לפי דיווח של מוחמד מג’אדלה בחדשות 12 במוצאי שבת, ברע”ם אומרים:  “אין לנו אמון באיילת שקד ולא נסכים לעבוד מולה יותר”. לפי הדיווח, הם ידרשו מנפתלי בנט למנות גורם אחר מהקואליציה עם סמכויות בענייני משרד הפנים לעבודה מולם, כתנאי לשימור הקואליציה.

ברע”ם קוראים למעשה להפקיע את סמכויות שרת הפנים בכל הקשור לדיונים על חוק החשמל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות