למה העסק שלך חייב אוטומציה עסקית?

על מנת שתוכל להבין בצורה ברורה יותר למה העסק שלך כל כך זקוק וצריך אוטומציה עסקית, ריכזנו עבורך את כל הסיבות לכך
תוכן שיווקי
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 12:19

כאשר יותר ויותר עסקים מצטרפים לשורת העסקים שמשתמשים באוטומציה עסקית, אתה בוודאי שואל את עצמך עד כמה זה באמת הכרחי לעסק ומה ההייפ הגדול כל כך סביב המערכת הזאת.

אז על מנת שתוכל להבין בצורה ברורה יותר למה העסק שלך כל כך זקוק וצריך אוטומציה עסקית, ריכזנו עבורך את כל הסיבות לכך.

מה היא אוטומציה עסקית?

אוטומציה עסקית מאפשרת לשלב בין מערכת CRM למגוון מערכות שונות שעסק עובד איתן. התכונה הכי עיקרית ומשמעותית של האוטומציה העסקית היא היכולת שלה לבצע פעולות שונות ועצמאיות בעסק שלך, לפי מה שתגדיר לה. בצורה הזאת היא מורידה ממך לחץ בביצוע משימות קטנות ומאפשרת לך להתרכז בדברים הגדולים והחשובים בעסק, בזמן שהיא מריצה את כל התפקוד היומיומי שיעבוד בצורה מושלמת.

אם עדיין לא השתכנעת הנה כמה מהפעולות העצמאיות שהיא יכולה לבצע עבורך, מבלי שנאלצת להתפנות לזה בכלל:

• זרימת נתונים אוטומטית

האוטומציה העסקית מבצעת פעולה שתקל לך על החיים ותעשה לך סדר רציני בעסק. היא מזרימה את כל המידע של כל הלקוחות והלידים שמתקבלים בערוצי התקשורת השונים של העסק שלך, לתוך מערכת אחת באופן עצמאי. הפעולה הזו מאפשרת לך לקבל רשימות מסודרות של לקוחות קיימים, לידים, סטטוס לקוח ועוד. לא רק שהעבודה הופכת להיות מסודרת יותר, היא גם הופכת לפשוטה יותר ומאפשרת טיפול איכותי יותר בלקוח בצורה כזו ששום לקוח לא יתפספס לך.

• מענה אוטומטי ושליחת הצעת מחיר

האוטומציה העסקית יכולה גם לבצע מענה אוטומטי בסיסי ללקוחות שפונים אליך לקבלת שירות, כמובן שזה יהיה לפי מה שתגדיר לה מראש. באותה הצורה היא גם יכולה לשלוח הצעת מחיר מוגדרת מראש ללקוח, בהתאם לשירות שהוא מבקש. הדבר הזה גורם לעסק שלך להיות נגיש וזמין יותר ללקוחות שלך, ולא לפחד שהם ירוצו לנותן שירות אחר עד שענית להם.

• שליחת חשבוניות וקבלות

המערכת תעביר באופן אוטומטי את כל החשבוניות והקבלות לרואה החשבון שלך, וגם תאגד הכול תחת תיקייה אחת מסודרת. תאמין לנו שהאוטומציה העסקית זה הדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לרואה החשבון שלך, כך לא תקבל ממנו יותר טלפונים שמתחננים שתשלח אליו את כל המסמכים בזמן.

• הוצאת מייל אוטומטי

האוטומציה העסקית מאפשרת לך להגדיר שליחת מייל אוטומטי, כמו במקרים שלאחר רכישה של מוצר באתר שלך, או מייל תפוצתי שאתה רוצה שישלח רק בראש חודש וכדומה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות