תעלומה: מי שיגר מאות הודעות נאצה בשם ראש ישיבת אור אלחנן?

מאות להט"בים קיבלו הודעת נאצה: "מגיע לך עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ" • וגם קריאה לעבור "גיור לאמונה" • אלא שבישיבה שחתומה על הסמסים מכחישים כי הם אלו ששלחו את ההודעות • ראש הישיבה: "אני לא יודע מאיפה הסיפור הזה נפל עליי" • תלונה הוגשה למשטרה
חרדים 10
ט"ז טבת התשפ"ב / 20.12.2021 10:52

בהודעת סמס שהופצה במהלך הלילה (שני) למספרי טלפון של להט”בים ישראלים רבים, כביכול מטעם ישיבה בירושלים, נאמר: “אתה משומד. מגיע לך עונש חמור, מוות וגירוש מהארץ”.

בהודעה נאמר עוד: “תבוא לישיבת אור אלחנן כדי לחזור בתשובה. נשמח שתעבור גיור לאמונה”. ההודעה ממשיכה ומציעה דרכי קשר עם הישיבה הממוקמת בירושלים, ומסתיימת בחתימת ראש הישיבה  “הרב חיים אריה חדש”.

לפי דיווח של אליהו גליל ב’ישראל היום’, בקבוצות להט”בים מעריכים כי מאות קיבלו את ההודעה, כאשר עדיין לא ברור האם ההודעה נשלחה למספרים בצורה אקראית, או שאולי מדובר בדליפת מידע מאתר ההיכרויות שנפרץ בידי האקרים איראנים לפני שלושה חודשים והמידע הדיסקרטי שבו הופץ בפומבי.

להודעה צורף מספר טלפון שאליו ניתן לשלוח הודעה, ואף הוצע ליצור קשר בטלגרם. הטלפון שממנו נשלחה ההודעה שמור באפליקציות לזיהוי שיחות תחת השם “מסית לשנאה”.

הנהלת ישיבת ‘אור אלחנן’ הוציאה הודעה רשמית שבה הכחישה בתוקף את ההודעה הכוזבת שהופצה בשם ראש הישיבה, והודיעה כי הוגשה תלונה למשטרה במטרה לברר את זהות מפיץ ההודעה הכוזבת.

מישיבת ‘אור אלחנן’ נמסר: “הנהלת ישיבת אור אלחנן מכחישה בתוקף את ההודעה הכוזבת שהופצה בשם ראש הישיבה הרב חיים אריה חדש. הוגשה תלונה למשטרה במטרה לברר את זהות מפיץ ההודעה הכוזבת”.

הרב אריה חדש, ששמו מוזכר בהודעה, אמר ל׳כאן חדשות׳: “אני מכחיש את זה נמרצות. אני לא יודע מאיפה הסיפור הזה נפל עליי. לא שלחתי הודעה לשום בן אדם. לא דיברתי על הנושא הזה מעולם, זה לא נושא שמתייחסים אליו בישיבה אצלנו. אני פונה למשטרה לבדוק מי הפיץ את זה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יופי לישיבה
    20/12/2021 13:22
    הומו
  1. יש להם נושא חדש וחשוב להיות מודעים אליו