המשפחה שלפי חשד הפרה בידוד: “המדינה המפגרת הזאת. זה שקר”

אחת מבני המשפחה שחזרה מדרום אפריקה ודווח כי גרמה להדבקה טוענת בשיחה עם 'תוכנית חיסכון': "די לבלבל את השכל" • האשימה את המדינה: "התקשרו אליי 500 פעם ביום, העירו אותי מהשינה שלי, העירו את הילדים מהשינה כל יום. אנחנו בבידוד מעל 3 שבועות עם שלושה ילדים"
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"ב / 19.12.2021 19:48

אחת מבני המשפחה המתגוררת בשכונת הר נוף – שעל פי החשד של משרד הבריאות הפרה בידוד וגרמה להדבקה המונית – אמרה הערב (ראשון) בשיחה ‘תוכנית חיסכון’  בקשת 12, כי הם שמרו על ההנחיות. “די לבלבל את השכל. המדינה המפגרת הזאת. זה שקר”, טענה.

לפי טענת מטה ההסברה לקורונה במשרד הבריאות, המשפחה ששבה מדרום אפריקה ולא שמרה לכאורה על הנחיות הבידוד גרמה להדבקה של 7 מאומתים ודאיים לאומיקרון ועוד כ-16 חשודים בסבירות גבוהה לאומיקרון.

בתשובה לשאלה אם  שלחה את ילדיה למוסדות החינוך לאחר שאומתו לאומיקרון – קרובת המשפחה השיבה בשלילה והוסיפה: “די לבלבל את השכל”.

כשנשאלה מדוע טוענים במשרד הבריאות כי הם לא משתפים פעולה ולא עונים לטלפונים – השיבה: “תני לומר לך ישירות, לא הפרנו בידוד, שיתפנו פעולה”.

לדבריה, “התקשרו אליי 500 פעם ביום, העירו אותי מהשינה שלי, העירו את הילדים מהשינה כל יום, אנחנו בבידוד מעל 3 שבועות. אל תבלבלי לי את השכל – זה שקר, 3 שבועות אני בבית עם 3 ילדים.. המדינה המפגרת הזאת”. לבסוף אמרה: “אל תתקשרי אליי שוב!”

לפי הדיווח ב’תוכנית חיסכון’, נפתחה חקירה של משטרת ישראל בחשד להפצת מחלה. עוד התברר כי אותם חולים יגיעו לתשאול בתחנה מיד עם סיום מחלתם, כדי להכריע אם יועמדו לדין.

מבדיקה של מפקדת ‘אלון’ של פיקוד העורף עלה כי למרות שבני משפחה שבו מדרום אפריקה, הם הפרו את הבידוד הביתי לאחר קבלת תוצאות בדיקת PCR שלילית ושלחו את ילדיהם למוסדות החינוך למרות שהיו אמורים לשהות בבידוד במשך שבעה ימים.

ביום החמישי לבידוד אומתו רוב בני המשפחה כנדבקים בווריאנט האומיקרון וגם אז המשיכו לשלוח את הילדים למוסדות החינוך. בבדיקה של פיקוד העורף התברר שאדם נוסף, ששיקר במהלך החקירה, קשור גם הוא לאירוע ההדבקה.

לאורך ימי הבידוד היו בני המשפחה במגע עם הסבים המבוגרים, אך הסבתא שהייתה במגע עם המאומתים המשיכה בעבודתה כמנהלת מוסד חינוכי והסב המשיך לפקוד את בית הכנסת.

כעבור מספר ימים, אומתו גם השניים כחיוביים לווריאנט.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    נכון הכל שקר
    20/12/2021 05:10
    אסתר
  1. נכון הכל שקר. תתעוררו כבר. המדינה עובדת עלינו בעיניים. עד מתי???