האלמנה: “אי אפשר לחזור לשגרה אחרי שדם נשמה טהורה כזו נשפך”

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה הי"ד שנרצח בפיגוע ליד חומש, סיפרה על ההתמודדות • "פונה לראש הממשלה, יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר ולאבטח אותה.  יש שם בחורים צדיקים שמוסרים את הנפש עבור כל עם ישראל. הם הסיירת מטכ"ל שלנו, חיילים ללא מדים"
חרדים 10
ט"ו טבת התשפ"ב / 19.12.2021 12:10

אתיה דימנטמן, אלמנתו של יהודה הי”ד שנרצח בפיגוע ליד חומש, קראה הבוקר (ראשון) לממשלה לפעול בעקבות הפיגוע.

האלמנה סיפרה כי בעלה כתב הודעה בפורום של אתר ערוץ 7. “אתמול חבר שלו הראה לי, מה שהוא כתב לפני 6 וחצי שנים כששאלו בפורום מה תעשה אם יישאר לך רק שבוע אחד לחיות ויהודה ענה – ללמוד תורה בחומש. יהודה לא השאיר לי צוואה. אני מרגישה את יהודה מבקש דרכי לבנות את חומש תחילה. זאת הצוואה שלו.

“אני פונה לראש הממשלה נפתלי בנט, יש בחומש ישיבה, צריך להסדיר ולאבטח אותה. אני פונה אליך, עם ישראל מבקש ממך להסדיר את הישיבה ולאפשר לעם ישראל לעלות לשם.  יש שם בחורים צדיקים שמוסרים את הנפש עבור כל עם ישראל, בשביל מי שיושב בת”א, בנגב ובניו יורק, הם הסיירת מטכ”ל שלנו, חיילים ללא מדים שמוסרים את נפשם בשביל כולנו”.

היא הדגישה: “הדם של יהודה יקר מידיי, אי אפשר לחזור לשגרה אחרי שדם של נשמה טהורה כזאת נשפך”.

אביו של יהודה אמר: “התבשרנו באמצע הלילה מהשב”כ שברוך השם תספו את הרוצחים של יהודה – זה מאוד חשוב, זאת הרתעה, אם יגיעו אליהם זה עשוי להרתיע אותם מלבצע את הרצח הבא, תודה לכוחות הביטחון ולממשלה.

“באבל הפרטי שלנו זה נחמה פעוטה, זה לא יחזיר אלינו את יהודה. הוא נרצח בדם קר, הצוואה היא שאנחנו רוצים שהיישוב הזה יוסדר, הישיבה תוסדר ושהצבא יאבטח אותה – אחרת קורבן העולה התמים הזה היה לשווא.

“אם חס וחלילה ימשיכו כסדרם להרוס את מה שהחלוצים האלה בונים, זה יהיה ניצחון לטרור, זה ההפך מהרתעה, אמא של המחבל תגיד שזה שווה שהוא ישב כמה שנים, העיקר שהשפילו את היהודים. הם רצו להרוס ולגרש, הנקמה תהיה שדווקא נבנה שם, שהעסק הזה לא משתלם, זאת הנקמה של יהודה. את יהודה לא יחזירו אלינו, אבל אם נראה שהטרגדיה שעברנו תסגור את הסיפור הזה ותהיה ישיבה משגשגת, בזה נתנחם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    המחבלים נכנסים לבית מלון ויקבלו לימודים אקדמיים לשיקומם
    19/12/2021 13:04
    ניסים
  1. לא לשכוח גם המשפחות של הרוצחים מתוגמלים בכבוד מהרשות הפלסטינאית