אבוטבול על חילול שבת של הליכוד: מאכזב, הם מאמצים גישת השמאל

אחר שדוברות הליכוד פרסמה שתי הודעות בשבת על בידודו של יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו - יו״ר השדולה למען שמירת השבת, מתח ביקורת חריפה: "הליכוד שוב הוציאו הודעות מיותרות בשבת ולא המתינו למוצ״ש. בחוקת תנועת בית"ר נקבע כי בית"רי לא יחלל שבת בפרהסיה"
אריה ריבקינד
ט"ו טבת התשפ"ב / 18.12.2021 22:04

במהלך יום השבת פרסמה  דוברות הליכוד שתי הודעות שדיווחו על בידודו של יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו.

ח״כ משה אבוטבול, יו״ר השדולה למען שמירת השבת, מתח ביקורת חריפה על הליכוד, וטען כי מפלגתו של נתניהו מאמצת את גישת השמאל ל”מדינת כל אזרחיה”, כלשונו.

אבוטבול כתב: “צר לי ולחברי בגוש הימין שהליכוד שוב הוציאו הודעות מיותרות בשבת ולא המתינו למוצ״ש. בחוקת תנועת בית”ר נקבע כי בית”רי לא יחלל שבת בפרהסיה”.

הוא הוסיף: “כבר אז הבינו שללא שמירת השבת במרחב הציבורי לא תוכל ישראל להיקרא מדינה יהודית. מאכזב שחלקים בליכוד מאמצים דה-פקטו את גישת השמאל למדינת כל אזרחיה”.

במהלך השבת דיווחו בליכוד כי נתניהו נדרש להיכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה. בהמשך דווח כי יצא שלילי בבדיקה.

כפי שדווח בחרדים 10, יו”ר האופוזיציה התבקש ביום שישי להיכנס לבידוד, לאחר שמאמן הכושר שעימו התאמן במשכן ביום רביעי נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

בדיקה של משרד הבריאות העלתה שארבעה עובדי משכן הכנסת נמצאו חיוביים לנגיף. אחד מהם עם חשד גבוה לאומיקרון. היום האחרון שבו שהה במשכן היה יום ראשון, 12 בדצמבר.

מלבד נתניהו, 130 מעובדי נדרשו להיכנס לבידוד.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אתה לא חושב שאתה מגזים, מה אתה רוצה שהם יהיו דתיים בגלל מטומטם כמוך.
    18/12/2021 22:30
    דוד
  1. עוד ימנו אותך לאפיפיור.

  2. כמה טיפשות וטימטום להשוות את הליכוד לשמאל. מה רע בשמאל?
    20/12/2021 21:00
    ארז
  3. כנראה שכח הכותב האידיוט המצוטט כי הליכוד “תרם” רבות לקידום החרדים העיוורים. קידם אולי את דרעי וחבריו שגרים בדירות פאר אבל רבים נותרו דלים ובורים יותר ולא התקדמו יותר.