האח שלומי קרא בבכי: בנט, חלקנו במשפחה הצביעו לך, חזור בתשובה

שלומי דימנטמן, אחיו של יהודה הי"ד שנרצח בפיגוע הירי ליד חומש, ספד לו - וקרא לחדש את ההתיישבות במקום • "ההריסות כאן הן כתם שחור למדינת ישראל, הערבים כאן מסביב צוהלים ושמחים לראות איך אנחנו מושפלים" • ההספד
חרדים 10
י"ג טבת התשפ"ב / 17.12.2021 12:49

בשבתות הוא ואתיה עלו לחומש, גרו בפחונים, והכל עשו מתוך שמחה ולא מתוך כעס.

אבל הבעיה היותר קשה שלנו זה לא האויבים המסתובבים כאן מסביב, אלא שלעם ישראל יש חולשה, וזה הכי כואב, שחלק מהממשלות תקעו כאן את הגלגלים.

אני קורא לראש הממשלה שחלקנו במשפחה הקרובה הצביעו לו, חזור בתשובה. חזור למה שאתה אמרת לא לפני הרבה זמן, ומי יודע אם לא לעת הזאת הגעת למלכות. חדש את הישוב בחומש לא רק את הישיבה.

ההריסות כאן הן כתם שחור למדינת ישראל, הערבים כאן מסביב צוהלים ושמחים לראות איך אנחנו מושפלים, במיוחד על ידי – לצערנו הגדול – בג”ץ ועוד אנשים משונאי ישראל עוזרים להם במאבק הזה.

אנא הרם קרן ישראל עמך, הקב”ה שדמו של יהודה לא יהיה לחינם, אנחנו דורשים ואנחנו נהיה כאן ואנחנו נסכן את נפשנו ומדינת ישראל תדאגו שאנחנו כאן נחיה לבטח ולשלווה, ארצנו היא ולא ניתן אותה לאחר.

אני רוצה לחזק את הורי היקרים שבעשר שנים האחרונות, אבא ואמא מחזקים, מלמדים ומטפלים בסבא משה שיחיה וסבתא הדסה שנפטרה, במסירות נפש.

הרבה כוחות צריך לזה, אבל עכשיו שדמו של יהודה יתן לנו כוחות להמשיך במפעל שאבא ואמא הקימו, 12 אחים אנחנו, כולנו באחדות, באהבה ובשמחה, שנמשיך הלאה ואנחנו לא נישבר ולא ניכנע.

אתיה, אחותנו את היי לאלפי רבבה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות