אחיו של יהודה דימנטמן הי”ד: “האח הקטן שהיה המסמר של המשפחה”

שלומי, אחיו של יהודה הי"ד בראיון לרשת ב: "אנחנו עם ראש מורם, לא מגמגמים, לא נרתעים, ונמשיך כאן למרות כל הצרות" • על הרגע שבו שמע על הפיגוע: "אמרתי שלא אתקשר ליהודה, אבל הייתה לי תחושה כבדה. אחר כך מהר מאוד אני מבין שהשכול פגע במשפחתנו"
חרדים 10
י"ג טבת התשפ"ב / 17.12.2021 10:07

שלומי דימנטמן, אחיו של יהודה הי”ד שנרצח אמש בפיגוע הירי סמוך לחומש, שוחח הבוקר (שישי) בריאיון לרן בנימיני בתוכנית ‘הבוקר הזה’ ברשת ב’  על האח הקטן שהיה “המסמר של המשפחה”.

לדבריו, למרות הפיגוע הוא לא מרגיש מאוים: “אנחנו עם ראש מורם, לא מגמגמים, לא נרתעים, ונמשיך כאן למרות כל הצרות שעכשיו אנחנו עוברים”.

שלומי דימנטמן אמר  ששמע על הפיגוע מבנו זמן קצר לאחר שאירע: “אמרתי שאני לא אתקשר ליהודה, אבל בלבי הייתה תחושה כבדה. אמרתי פרקי תהילים, ואחר כך מהר מאוד אני מבין שהשכול פגע במשפחתנו”.

שלומי סיפר על אחיו: “יהודה האח הקטן שתמיד נשאר קטן. המסמר של המשפחה. כולנו גידלנו את יהודה וגדלנו איתו. הדוד האהוב, הוא ארגן לנו טיולים, בכל מקום שהגיע היה אחראי על פעילות ההוויי”.

שלומי אמר כי חיוך ושמחה מתמדת היו דרך חייו של אחיו: “היה בנאדם קופצני, הלך ממקום למקום, אשתו תמיד תמכה בו. כשאני אומר את השם משפחה שלי כולם מכירים את יהודה, הג’ינג’י שמזהים מרחוק”.

הוא סיפר: “הפיגוע הזה מזכיר עוד דבר חשוב שעשה בשנים האחרונות – חיזוק האחיזה ביישוב חומש. לצערנו המחבלים יודעים שהמאבק שלנו הוא בדיוק בנקודה הזו, בנקודה של חומש.

“שאלו אותי אם יהודה חשש או חשב שזה יקרה. אבל יהודה לא מסוג האנשים שהחששות או הפחדים מילאו את חייו. יום יום בתנאים לא תנאים, הם עלו לחומש, למדו שם תורה וקידשו את המקום. לצערנו יהודה נרצח שם, אבל תקוותנו שזה יהפוך את המקום הזה למקום של חיים”.

יהודה דימנטמן הי”ד יובא הבוקר למנוחות בירושלים, בשעה 12:00, הוא הותיר אחריו אישה ותינוק בן תשעה חודשים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות