‘המשרד הרצחני’: הרבי ממז’יבוז’ תקף את הגר”ח קניבסקי והתנצל

רבי דוד-צבי רוזנבוים, המכונה "האדמו"ר ממעז'בוז'", תקף אמש את הגר"ח קניבסקי בבוטות: "בארצות הברית יצאו נגד החיסונים אבל פה בארץ ישראל אנשים נשלטים על ידי המשרד הממשלתי הרצחני ברחוב רשב"ם" • איש התקשורת אריה ארליך: "הולך עם מקל מגוחך מכסף, ומטנף את פיו"
יוסף גרינבוים
י"א טבת התשפ"ב / 15.12.2021 17:34

התבטאות מחפירה: רבי דוד-צבי רוזנבוים, אברך צעיר מבני ברק, המכונה “האדמו”ר ממז’יבוז'”, יצא אמש (שלישי) נגד הגר”ח קניבסקי – בגלל תמיכתו בחיסון ילדים נגד הקרונה, תוך שהוא מטיח במרן בצורה בוטה: “באמריקה כבר הרבנים יצאו וכתבו מכתב חריף, עשרות רבנים ביחד, שחלילה לא יעזו לקחת את החיסון ולא יסכנו את עצמם. אבל פה, בארץ ישראל, הרבה אנשים נשלטים תחת המשרד הממשלתי הרצחני ברחוב רשב”ם הידוע”.

הנה דבריו המלאים:  “כמה רציחה אנחנו עדים יום יום שעה שעה מהגזירה הנוראה של החיסונים האלו, שכבר הפילה אלפי חללים, אפילו עוברים במעי אמם נפלו בעקבות הגזירה הקשה הזאת.

“רק אתמול נפטר ילד, לא התעורר משנתו, ילד בן 6, שבוע וחצי אחרי חיסון. באמריקה כבר הרבנים יצאו וכתבו מכתב חריף, עשרות רבנים ביחד, שחלילה לא יעזו לקחת את החיסון ולא יסכנו את עצמם. אבל פה, בארץ ישראל, הרבה אנשים נשלטים תחת המשרד הממשלתי הרצחני ברחוב רשב”ם הידוע. זה הגזירות הנוראיות שיש בעם ישראל, חלק מהגזירות הנוראיות שיש בעם ישראל. בצרה גדולה אנחנו”.

מי שיצא בחריפות נגד דבריו, היה איש התקשורת אריה ארליך, עורך המגזין של ‘משפחה’, – שצייץ: “אברכצ’יק בן 33 שהולך עם מקל מגוחך מכסף, מטנף את פיו נגד מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי וקורא לביתו ‘המשרד הממשלתי הרצחני מרחוב רשב”ם הידוע’ – הכל בגלל תמיכת הרב בחיסונים מצילי חיים.

“דוד-צבי רוזנבוים, תניח לשמה המקודש של מעז’בוז’, עיירתו של הבעש”ט הקדוש, וכלך לך למכחישים הסהרוריים”.

בהמשך חזר בו “האדמו”ר” מהדברים הקשים שהטיח: “הגיע לידיעתי שלצערי יצאו דברים שאמרתי מהקשרם, חלילה חלילה חלילה להבין מדברי שחלילה דיברתי נגד קדוש ישראל ותפארתו רבי חיים קניבסקי. חלילה לי מלדבר נגד אף יהודי וודאי שלא על מרן שר התורה שליט”א.

“זה ידוע, זה לא סוד, שאני הרבה מצטט מהספרים שלו בשיעורים שלי וחלילה שזה לא הייתה הכוונה. זה היה בעידנא דריתחא, הגיע אתמול לידיעתי על הילד הזה שנפטר, הבנתי עכשיו שהטעו אותי, יש לי ילדים בגיל הזה וזה היה בעידנא דריתחא, אמרתי דברים שלא היו צריכים להיאמר וטעות לעולם חוזרת.

“אני חושב שזה הכוח של יהודי שיהודי יכול לחזור בתשובה ואני חוזר בתשובה על זה וצר לי שככה אנשים חלילה הבינו משהו שלא צריכים להבין. אני עפר לכפות רגליו, הלואי שאזכה אחוז אחד מתורתו וקדושתו של ר’ חיים שליט”א והקב”ה יעזור שהמגיפה הזו תיגמר”.

הדפס כתבה

10 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שישוב בתשובה
    15/12/2021 18:36
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שישוב בתשובה על הפגיעה הנוראה שפגע באביו…וד”ל. מי שמתבטא “בעידנא דריתחא” בצורה כזאת, אינו ראוי להיות אדמו”ר….

  2. תגובה
    15/12/2021 18:57
    יוסי
  3. כל הכבוד לאריה ארליך תמשיך להיות אמיץ ולא לפחד מ

  4. חרש שוטה וקטן....
    15/12/2021 20:22
    חיים מאיר ויזניצר
  5. פגיעתו רעה.

  6. חיסון זה חיסול
    15/12/2021 21:21
    שמעון
  7. מנהיגי הדור רבנים ברוחניות יגידו דברם בבריאות הגוף והנפש תנו לחרדים לחיות אנחנו לא שפני ניסיון של המעבדה של העולם חיסון זה חיסול

  8. אריה ארליך נאך אצילייגער
    15/12/2021 23:42
    הע
  9. אריה ארליך נאך אצילייגער

  10. אאא
    19/12/2021 23:58
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. האדמור הוא קודש קודשים וחזר בו!,
    ולמגיב האחרון אתה צריך לשוב בתשובה על מה שכתבת היזהרו בגחלתן!

  12. עפרא לפומיה
    26/12/2021 14:56
    חסידי מזועזע
  13. שיוריד את את התחפושת מיידית…

  14. הרבי מקוקוריקו
    07/01/2022 09:51
    תימני
  15. כל בעל זוקן ומעקל הליכו דמתקרי רעבעה ולגופוי געטקעס עם רייח נורא של בשר טמאים רעבעה ללא חסידיים עם שטריימייל חצי טון משקולוי החוייריג מכל קצות נבלוייסוי גערטייל אשר גודלוי כחבלי האוניוס לבוש בבגדים צבעוייניעים הנראים כבגדי ערובים ימ”ש ושאינו לויבש מכנוסויים מתחס לגלימוסוי כדרכם של הישמעליים צועק ברחובויס העיר ככלב היחרויץ לשונו למראה ת”ח ומנוסי לנושכו כחמויר הנוייעיר שהתנפחה ביטנוי מרוב קוגייל וקישקעיס שאכל מקומוי ועד שנוסוי פותח לוי ביס מדרוש ששם חלב לרויב וכמה נעורים היושבים על פלופניהם יושבים ומצפים למוצאי פיו בין אם לנגב לוי בשריתים לרוחוצי לסודיר את כסאו על מקומוי….
    מי יתן ת”ח ואנשכינו כחמור

  16. כל זב חוטם שמרד באביו מצטעצע בבגדי מלכות וקורא לעצמו אדמו"ר. מביך
    02/02/2022 18:15
    מייבין ומיישיב
  17. ארליך צודק ב-100%. האדם הזה כל כך יומרני שהוא מכנה את עצמו האדמור ממעז’יבוז’. הבעלש”ט צוחק מלמעלה, תראה את המסחרה שעשו עם ישראל מהתורה שלי

  18. מחאה כנגד חצר הרב קנייבסקי
    17/08/2022 10:20
    חיים
  19. מוחה אני באופן מוחלט על השיימינג שעשו לאדמו”ר מעולם לא יצא האדמו”ר נגד הרב קניייבסקי ומעולם לא היה בכוונתו לצאת נגד הרב קנייבסקי האדמו”ר מעריך מאד את הרב קנייבסקי, אבל האדמו”ר אמר את הדברים כנגד החצר והוא צודק במיליון אחוז, וגם לשיטתכם שהוא יצא כנגד הרב קנייבסקי הוא צודק והזמן הוכיח את שלו ופוק חזי, ואני אישית קרו לי דברים עם החצר שמה וגם עם החצר של הרב עובדיה ולא חסרים חצירות שיש שמה בלגן ופוליטיקה אז בואו לא נטמון את הראש בחול אז לכל מי שמאחרי מקלדת עפר לפיו ומוזמנים לשמוע את הכתבה ואת דבריו שוב לפני שעושים כאן משפט שדה ואוי לו למי שככה מדבר כנגד האדמו”ר הוא צדיק אמיתי בדורינו והוא ייענש על זה ויתן את הדין יש מנהיג לבירה והוא מנהיג את העולם ולא יעזור שום דבר!!!
    רק לקחת כותרות על חשבון האדמו”ר יודעים
    תקנתו היא שיבקש סליחה מהאדמו”ר!!!