אביר קארה סירב להצביע – והיולדת שירלי פינטו הוזעקה

סגן השר אביר קארה סירב להשתתף בהצבעה במליאה עם הקואליציה - ופינטו הוזעקה לבוא, שישה ימים אחרי שילדה • בנט ניסה להאשים את נתניהו - ושיקלי הגיב: "קמפיין פוליטי על גב של תינוק בן שבוע זה שיא חדש" • קיש: "איך אמר אביר קרא בציוץ על ימינה: 'מפלגה של מטומטמים'"
אריה ריבקינד
י"א טבת התשפ"ב / 15.12.2021 14:46

ח”כ שירלי פינטו מימינה הוזעקה היום (רביעי) לכנסת, שישה ימים אחרי שילדה את בתה ‘כרם’.

הסיבה, לפי גורמים בקואליציה: חברת הכנסת נקראה למליאה בגלל שלא היה רוב קואליציוני, לאחר שסגן השר אביר קארה מסרב להצביע עם הקואליציה בשל התנגדותו להחלטות ראש הממשלה על התו הירוק, שלטענתו פוגעות קשות בעסקים.

פינטו, מצידה, כתבה, תוך שהיא מאשימה את האופוזיציה: “6 ימים לאחר הלידה והנה הוקפצתי על ידי הקואליציה להצבעות כי אין רוב. בכל מקרה אחר, הייתי מבינה את שיקולי האופוזיציה שלא לאשר קיזוז, אבל הפעם נכנסנו אל עולם מקביל ומטורף בו זה הגיוני להקפיץ אישה שהרגע ילדה.

“מה שמצחיק עד כדי עצוב בכל הנושא הזה, אלו חברי הכנסת שחשבו באמת ובתמים שהסיטואציה הזאת אינה מוסרית, אבל מתחו את הקו ב’החלטה סיעתית'”.

ח”כ שרן השכל הטיחה בח”כ ינון אזולאי: “אף פעם לא היה שלא קיזזו אישה אחרי לידה, לא קרה דבר כזה!” – והוא השיב לה: “את אבא שלי חולה הביאו, תתביישי לך”. 

נפתלי בנט התייחס להגעתה של ח”כ שירלי פינטו להצבעה במליאה ותקף את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו:

“ההתעקשות של יו”ר האופוזיציה לא לאפשר קיזוז עם ח״כ שירלי פינטו היא שפל בהתנהגות בין אדם לחברו ושפל ביחס ליולדות באשר הן. ראיתי את שירלי עכשיו ופשוט כעסתי: אמא לתינוקת בת שישה ימים צריכה זמן להתאושש. אני מודה לשירלי שהגיעה לכנסת עם כרם המתוקה. זה הזמן לחזור לכללי משחק אנושיים”.

הפרשן הפוליטי עמית סגל צייץ, תוך שהוא מצרף תמונה: “בפעם הקודמת שפינטו הגיעה אחרי הלידה, ימינה ראתה בזה העצמה נשית ולא התעללות בחסר ישע”.

בכירים באופוזיציה אמרו: “איילת שקד או מתן כהנא מוזמנים לחזור לכנסת לשלושה חודשים ולאפשר לחברתם לנוח בבית לאחר הלידה. מעבר לזה, אלמלא אביר קארה לא היה מחרים את ההצבעות עם הקואליציה היה היום רוב גם בלעדיה. להביא יולדת שישה ימים אחרי לידה למליאה זו בושה וחרפה”.

ח”כ יואב קיש מהליכוד הגיב בטוויטר: “שירלי פינטו הגיעה במיוחד להצבעה במליאה בגלל שחברה לסיעה אביר קרא מסרב להצביע עם הקואליציה. איך אמר אביר קרא בציוץ פנימי של מפלגת ימינה: ‘מפלגה של מטומטמים'”.

ח”כ עמיחי שיקלי עקץ את ימינה: “לעשות קמפיין פוליטי על גב של תינוק בן שבוע זה שיא חדש”.

בצלאל סמוטריץ הגיב: “מה שמדהים זה שבנט כבר לא מסוגל לא לשקר. הקואליציה היא שחייבה את פינטו להגיע להצבעה פשוט כי אביר קארה מחרים את ההצבעות כמחאה על התו הירוק בקניונים. אבל אם אפשר לשקר ולהאשים את הקואליציה ולעשות קמפיין על הגב של תינוק בן שבוע אז למה לא…”

ח”כ אוריאל בוסו מש”ס צייץ: “אתם שהבאת את שרן השכל בשעתו למליאה עם אינפוזיה, ואת השר לשירותי הדת ר דוד אזולאי ז”ל במצב רפואי קשה, אל תטיפו לנו על מוסריות כלפי ח”כ שירלי פינטו שנאלצה לבוא עם התינוקת להצבעה”.

תראו מי הגיע להצביע: התינוקת של ח”כ שירלי פינטו. וידאו: דוברות הכנסת

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    באף מדינה נורמליט
    15/12/2021 15:49
    חנן
  1. לא היית חברת כנסת כולל נורבגיה….