כתב אישום: נהג למלא טפסי ‘ווינר’ באלפי שקלים – וברח מבלי לשלם

כתב אישום כנגד ישראל אוחנה, בן 31 מכפר יונה, בגין קבלת דבר במרמה • נהג להיכנס לפיצוציות, למלא טפסי 'ווינר' באלפי שקלים, ולעזוב את המקום מבלי לשלם עליהם
חיים טוויל
י"א טבת התשפ"ב / 15.12.2021 14:32

פרקליטות מחוז מרכז פלילי הגישה לבית משפט השלום בנתניה כתב אישום כנגד ישראל אוחנה, בן 31 מכפר יונה, בגין קבלת דבר במרמה. זאת, לאחר שנהג להיכנס לפיצוציות, למלא טפסי ‘ווינר’ באלפי שקלים, ולעזוב את המקום מבלי לשלם עליהם.

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד שחף קלינמן-שמעוני, הנאשם הגיע במספר הזדמנויות לפיצוציות שונות באזור השרון, פנה לעובדים במקום וביקש למלא טפסי ‘ווינר’ בסכומים של אלפי שקלים לכל טופס.

לאחר שהטפסים נשלחו על ידי עובדי המקום, המתין להבין האם זכה בסכום כסף, ומשלא זכה, נטש את המקום באמתלות שונות – וזאת מבלי לשלם על הטפסים.

כתב האישום מגולל כיצד פעל:

אישום ראשון:

א. העובדות:

1. ביום 4.02.20 בשעה 19:45  לערך, נכנס הנאשם לפיצוציית הזהב ברח’ לב השרון בצורן, פנה לעובדת במקום וביקש למלא טופס הגרלה מסוג ‘וינר’ אחד בסך 5,000 ש”ח וטופס הגרלה מסוג ‘וינר’ נוסף בסך 4,900 ש”ח.

2. הנאשם מילא את הטפסים והגישם לעובדת לצורך שליחתם. לאחר שהטפסים נשלחו ולאחר שנודע לו, כי לא זכה באף אחד מן הטפסים, יצא הנאשם מפיצוציית הזהב מבלי לשלם עבור רכישת הטפסים.

3. הנאשם במעשיו הנ”ל, קיבל במרמה את טפסי ההגרלה מסוג ‘ווינר’, בסכום כולל של 9,900 ש”ח, מבלי לשלם עליהם, במטרה שהטפסים יזכו והוא ירוויח סכום כסף.

אישום שני:

א. העובדות :

4. ביום 6.02.20 בשעה 20:50 לערך, נכנס הנאשם לפיצוציית אסטרופיה שברח’ המייסדים 56 באבן יהודה.

5 .הנאשם הגיש לעובד שהיה במקום טופס הגרלה מסוג ‘וינר’ בסך 3,700 ש”ח ושילם עליו במזומן.

6 .לאחר מכן, ביקש הנאשם למלא שני טפסי הגרלה מסוג ‘וינר’ נוספים, האחד בסך 4,500 ש”ח והשני בסך 4,680 ש”ח. העובד נתן לו את הטפסים, הנאשם מילא את
הטפסים ונתן לעובד והלה שלח את הטפסים הנ”ל.

7. הנאשם אמר לעובד כי הולך למשוך כסף מכספומט שנמצא בקרבת מקום, על מנת לשלם עבור הטפסים.

8. משהבין הנאשם כי הטפסים שמילא לא זכו, נכנס הנאשם לרכבו ונסע מהמקום, מבלי לשלם עבור הטפסים.

9. הנאשם במעשיו הנ”ל, קיבל במרמה את טפסי ההגרלה מסוג ‘ווינר’, בסכום כולל של 9,080 ש”ח, מבלי לשלם עליהם, במטרה שהטפסים יזכו והוא ירוויח סכום כסף.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות