‘תודה לאדון עולם על כל החסד’ • מזל טוב: ליוצר ישי ריבו נולדה בת

אחרי שלושה בנים: לזמר והיוצר האהוב ישי ריבו ורעייתו יעל נולדה הלילה בת • "חסד שלם! לקראת סוף הלילה זכינו לחבוק לראשונה בת מתוקה ואהובה" • ריבו הנעים את תהליך הלידה בשירה
אבי כץ
י"א טבת התשפ"ב / 15.12.2021 12:32

לזמר והיוצר האהוב ישי ריבו ורעייתו יעל נולדה הלילה (רביעי) בת ראשונה – שהצטרפה לשלושת אחיה הגדולים.

בכך הפך ריבו אב לארבעה.

לפני שלושה חודשים בישר ריבו, במהלך הופעה בקיסריה, כי הוא ואשתו מצפים לילד רביעי.

בני הזוג ריבו התקבלו בשעת לילה מאוחרת במרכז הרפואי ‘שערי צדק’ וכעבור זמן קצר, החל תהליך הלידה ובסיומו הלידה המרגשת. התינוקת נולדה במשקל 2.995 בשעה 3:08 בלילה.

הזמר ריבו, הנעים את תהליך הלידה בשירה, וסיפר כי תהליך הלידה העוצמתי הוא מאורע נסי שעורר השראה רבה לכתיבת שניים משיריו המוכרים “תוכו רצוף אהבה” ו “מקשה אחת זהב”.

בחשבון הפייסבוק שלו כתב ישי הבוקר: “חסד שלם! לקראת סוף הלילה זכינו לחבוק לראשונה בת מתוקה ואהובה. תודה ליעל שלי, הגיבורה שלי שצלחה את הלידה הלא פשוטה הזאת במסירות. את השראה!

תודה לצוות המסור של ‘שערי צדק’, הרגשנו את המקצועיות ובעיקר את הלב החם והאכפתי. ותודה לכם על האהבה והברכות ועל החיבוק שאתם שולחים לנו מכל כיוון
שתזכו כולכם בקרוב לחבק שפע משלכם בכל תחום ועניין.

“ותודה לאדון עולם על כל החסד ומתנות החינם הכל כך יקרות”.

צוות המיילדות בשערי צדק סיפר כי זו לא הלידה הראשונה של בני הזוג אותה הם מלווים. “זה נחמד ללוות הורים בתהליך הלידה יותר מפעם אחת, בכל פעם החוויה היא שונה לחלוטין ואנו שמחים לתמוך בשלב המיוחד כל כך בתהליך בניית המשפחה. מאחלים לזוג בריאות והרבה נחת מהילדים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מזל טוב!!
    15/12/2021 22:37
    שירה
  1. מזל טוב! איזה מרגש

  2. מישהו
    17/12/2021 13:07
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. איך קוראים לה?