מתגבר החשד: יוסף נפטר משפעת • אמו: ‘יהודי לא שואל ‘למה?” I צפו

תוצאות הבדיקות שבוצעו ביוסף נעים ז"ל, בן ה-6 שלא התעורר אתמול משנתו, חיזקו החשד כי נפטר מסיבוך של שפעת • עם זאת, אין עדיין קביעה סופית • אמו: "רק אומרים מה אנחנו יכולים ללמוד מיוסף ז"ל שהיה מלאך – ה' נתן לנו מתנה. אומרים תודה על כל יום שהוא היה איתנו" • צפו בראיון
חרדים 10
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 19:35

יוסף נעים ז”ל, בן ה-6 וחצי, תלמיד כיתה א’ בתלמוד תורה ”נתיבות יהודה’ בנתיבות, נפטר אתמול אחרי שלא התעורר משנתו.

לפי דיווח בחדשות 12, תוצאות הבדיקות שנערכו לו העלו היום (שלישי) כי הוא נשא את נגיף השפעת – מה שמחזק את החשד שהוא נפטר כתוצאה מסיבוך של הנגיף.

עם זאת, עדיין הרופאים אינם יודעים לומר באופן סופי כי זה מה שגרם למותו.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, הבדיקות העלו שיוסף ז”ל לקה בשפעת מסוג A בדיוק כמו אחיותיו. עוד העלו הבדיקות שיוסף סבל ממיוקרדיטיס. מדובר בסיבוך שאופייני לשפעת וגם לפוסט קורונה. לא בוצעה נתיחה לגופה במכון לרפואה משפטית, והממצאים מתבססים על בדיקות המעבדה שנערכו לו בבית החולים.

כפי שדווח אתמול, גם ארבע אחיותיו של הילד החלו לגלות תסמינים של חום והקאות – ופונו אף הן לבית חולים ברזילי באשקלון. הן עדיין מאושפזות בבית החולים  במצב קל עד בינוני.

יוסף ז”ל חלה בעבר בקורונה והחלים. אביו העיד אתמול: “לפני חודש הייתה לו קורונה והוא סיים אותה. היה ילד בריא לכל דבר ועניין, ואתמול היה לו קצת חום, הבאתי לו נורפן. הוא הלך לישון ולא קם. הוא היה ילד טוב, חזק, יפה. הבוקר הוא לא קם. זהו”.

שרה הילה נעים, אימו של יוסף ז”ל, סיפרה בריאיון ל’מהדורה ראשונה’ בחדשות 12:  “הבנות בסדר, הן מאושפזות בהשגחה. אנחנו ביקשנו וגם בית החולים חשב שזה נכון שהן יישארו בהשגחה. עדיין לא יודעים את הנסיבות, באבו כביר אמרו שזה לא קשור לקורונה ולא לפוסט קורונה, אבל לא ידעו להגיע ממה זה היה”.

בשיחה רוויות אמונה היא אמרה: “להתקדם מכאן זה באמת להתחזק. להתחזק מיוסף, מהמידות הטובות שהיו לו, מאהבת התורה שהייתה לו. אנחנו לא שואלים למה. יהודי לא שואל ‘למה’, אנחנו רק אומרים מה אנחנו יכולים ללמוד מיוסף ז”ל שהיה מלאך – ה’ נתן לנו מתנה.

“אומרים תודה על כל יום שהוא היה איתנו. יש פה פתק שהוא כתב לנו יום לפני באספת הורים בבית ספר: ‘לאבא ולאמא היקרים, רציתי להודות לכם על כל מה שאתם משקיעים בי, ועל כמה שאתם דואגים לי'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות