פיגוע הדקירה פוענח: המחבל מגיע מהים, דוקר – ובורח למסגד • צפו

המשטרה פענחה את פיגוע הדקירה ביפו בחודש שעבר: המחבל הבחין שהרחוב ריק מאדם, התקרב מאחור אל בני הזוג והחל לדקור את הגבר • הגבר, שנפצע מהדקירות, ניסה להדוף את המחבל ולמנוע ממנו מלגשת לאשתו, עד שנמלט למסגד סמוך • הוגשה הצהרת תובע • צפו במצלמות
חיים טוויל
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 18:32

המשטרה פענחה את פיגוע הדקירה שאירע ביפו בחודש שעבר: מוחמד בני עודה, מחבל בן 18 מהעיירה הפלשתינית טמון, דקר יהודי תושב בת ים בן 67, בעת שצעד עם אשתו ברחוב בת ים ביפו.

השבוע הוגשה הצהרת תובע נגד המחבל בגין ניסיון רצח על רקע לאומני.

בתיעוד ראשון מהפיגוע נראה המחבל צועד מכיוון הים ועוקב אחרי הגבר ואשתו, תושבי בת ים. בשלב כלשהו המחבל שולף סכין ומתחיל לדקור פעם אחר פעם את הגבר – ואז נמלט ברגל למסגד סמוך.

חקירת החשוד, שנתפס במרדף שניהלו שוטרי מרחב יפתח פחות משעה לאחר הפיגוע במסגד אליו נמלט ביפו, התנהלה ביחידה המרכזית של מחוז ת”א ובשירות הביטחון הכללי.

בחקירה עלה, כי המחבל יצא מהעיירה טמון בנפת טובאס סמוך לשכם, ונסע באותו יום ליפו, שם עבד בעבר כשוטף כלים במסעדה, כשהוא ללא אישור שהייה בישראל.

עוד עלה כי עם הגעתו ליפו, הלך המחבל לים, סמוך למסעדה בה עבד, וכאשר זיהה את בני הזוג הולכים, עקב אחריהם כאשר על גופו מוסתרת סכין בה הצטייד מבעוד מועד.

כאשר הבחין שהרחוב ריק מאדם התקרב מאחור אל בני הזוג והחל לדקור את הגבר מספר פעמים. הגבר, שנפצע מהדקירות, ניסה להדוף את המחבל ולמנוע ממנו מלגשת לאשתו, עד שנמלט מהמקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות