חשד: המטפלת הייתה עסוקה בטלפון ולא שמה לב שאדל נחנקת

המטפלת במעון בקריית גת בו נחנקה אדל אסולין ע"ה, מסרה גרסתה בחקירה: "הסתכלתי על הילדים כל הזמן, לא יודעת איך לא שמתי לב" • ההערכה: הפעוטה נחנקה במשך כ-15 דקות • הרב שמעון אסולין: "עד עכשיו עולים לי סרטונים בראש איך היא התמודדה ואף אחד לא עזר"
חרדים 10
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 18:16

הפעוטה אדל אסולין ע”ה, בת השנתיים מקריית גת, שאושפזה במצב קשה ביום שלישי שעבר, לאחר שנחנקה ככל הנראה משרוך של קפוצ’ון במעון בקריית גת, נפטרה אמש בבית החולים ‘ברזילי’.

בשלב זה של החקירה החשד הוא שהמטפלת ככל הנראה הייתה עסוקה בטלפון הנייד שלה, בזמן שהפעוטה נחנקה במשך כ-15 דקות.

גם המטפלת וגם מנהלת הגן נחקרו שוב היום אחר הצוהריים בתחנת המשטרה בקריית גת – והמטפלת מסרה את גרסתה.

בתום החקירה, המטפלת שוחררה למעצר בית של 5 ימים.

לפי דיווח בחדשות 12, המטפלת – שחשודה בגרימת מוות ברשלנות –  אמרה בחקירה: “הייתי בחצר של הגן והכול היה בסדר. הילדים שיחקו, אני הייתי עירנית, הסתכלתי על הילדים כל הזמן ואני לא יודעת איך לא שמתי לב שזה קרה. כשראיתי מה קרה – קראתי מהר למנהלת שתבוא והתחילו בהחייאה, וקראנו למגן דוד אדום”.

על פי ההערכות, אדל נחנקה מהשרוך בחצר גן הילדים במשך כ-15 דקות. ההבנה של החוקרים היא, שהמטפלת הייתה ככל הנראה עסוקה בשיחה בטלפון שלה.

אחרי דקות ארוכות, היא הבחינה שהילדה מעולפת וקראה לגננת כדי שתבצע את ההחייאה. בזמן האירוע, המנהלת – הגננת, הייתה בתוך הגן, והמטפלת הייתה לבדה עם קבוצה של ילדים.

וידאו: כאן חדשות

במקביל, המשטרה המשיכה היום בחקירת מותה של אדל ע”ה. מהחקירה עולה, כי שרוך שיצא מהקפוצ’ון שלבשה אדל ע”ה, נכרך סביב צווארה בזמן ששיחקה במגלשה.

עוד עולה מהחקירה כי לא הייתה למטפלת הכשרה של עזרה ראשונה או הכשרה חינוכית אחרת.

הרב שמעון אסולין, אביה של אדל, אמר הערב בראיון לסולימאן מסוודה ב’כאן חדשות’:  “אחרי שעה וחצי בגן התקשרו ואמרו לי לבוא מהר, ראיתי ניידת טיפול נמרץ והבנתי שמשהו נורא קרה. עד עכשיו עולים לי סרטונים בראש איך היא התמודדה ואף אחד לא עזר לה, היא הייתה חסרת אונים. בן אדם שנחנק זועק לעזרה”. 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות