אביה של אדל ע”ה: “חרב עולמי, ראיתי את הבת שלי עוברת החייאה”

הרב שמעון אסולין, אביה של אדל אסולין ע"ה, שנחנקה בגן משרוך של קפוצ'ון: "אדל ילדה מתוקה, הייתה מחוברת אליי חזק וזה חוסר שאי אפשר להסביר" • "אף אחד לא יחזיר לי את הבת. המסר שלי לכולם, ילדים זה לא צחוק, אסור להוריד את העיניים מהילדים"
חיים טוויל
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 14:21

הפעוטה אדל אסולין ע”ה  בת השנתיים, שאושפזה במצב קשה ביום שלישי שעבר, לאחר שנחנקה ככל הנראה משרוך של קפוצ’ון במעון בקריית גת, נפטרה אמש בבית החולים ברזילי.

היום (שלישי), בשיחה עם איליה יגורוב מ’ישראל היום’, סיפר אביה הרב שמעון אסולין, בקול חנוק, על הטרגדיה הנוראה שפקדה את משפחתו: “מצב קשה מאוד, מקווה שאף אחד לא יחווה זאת. אהבתי אותה אהבת עולם, לקחתי אותה לגן ביום האחרון, אנחנו מאמינים בני מאמינים, אנחנו חזקים, לבכות מותר ולהצטער, הקב”ה יותר חזק מאיתנו. הדבר היחיד שמחזיק אותי זאת האמונה”.

הוא הוסיף: “היא השביעית מילדיי, אתה לוקח ילדה לגן ומחזיר אותה בטיפול נמרץ ואחר כך לא מחזיר אותה בכלל. אדל ילדה מתוקה, הייתה מחוברת אליי חזק וזה חוסר שאי אפשר להסביר. עכשיו אנחנו חייבים להיות חזקים ואסור לנו ליפול, אנחנו מאמינים בני מאמינים, אסור ליפול.

“אף אחד לא יחזיר לי את הבת. המסר שלי לכולם, ילדים זה לא צחוק, אסור להוריד את העיניים מהילדים. הגן נסגר לא סתם, צער גדול. שקיבלתי את ההודעה מהגן, אמרו לי לבוא, רצתי לשם, הבנתי שקרה משהו. חרב עולמי. אני ראיתי את הבת שלי עוברת החייאה, צער גדול”.

עוד באותו יום נחקרה הגננת, מחליפה ללא רישיון, שהייתה באותו היום במעון.  בתום החקירה היא שוחררה לביתה בתנאים מגבילים והיום צפויה להיחקר בשנית בחשד לגרימת מוות ברשלנות.

מהחקירה עולה כי שרוך שיצא מהקפוצ’ון שלבשה אדל ע”ה, נכרך סביב צווארה בזמן ששיחקה במגלשה. המטפלת, שהייתה גם היא בחצר באותו הזמן לא הבחינה בכך.

יש להדגיש, כי נסיבות המוות עדיין בבדיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות