“תגברנו האבטחה”: מתנגדי חיסונים מאיימים על בני משפחת קנייבסקי

בעקבות קריאתו הפומבית לחסן ילדים - בני ביתו של הגר"ח הפכו יעד להתקפות ואיומים: "אתם רוצחים", "נהרוג אותך" ו"יש דם ילדים על הידיים שלכם" • האבטחה סביב בית הגר"ח תוגברה
חרדים 10
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 13:24

אחרי שהכפישו ואיימו על רופאים ופקידים בכירים המובילים את המאבק  בקורונה: מתנגדי החיסונים הציבו על הכוונת את בני משפחתו של הגר”ח קניבסקי.

העיתון ‘ידיעות אחרונות’ דווח הבוקר (שלישי), כי בעקבות קריאתו הפומבית לחסן ילדים מפני הנגיף – בני ביתו של הגר”ח הפכו יעד חדש להתקפות, איומים והפצת פייק ניוז מצד פעילים קיצוניים.

לפי הדיווח של קובי נחשוני, נכדו יענקי קנייבסקי ספג קריאות “אתם רוצחים” ו”יש דם ילדים על הידיים שלכם”, לצד איומים כמו “נגיע אליכם”.

בהודעות SMS שנשלחו לבני משפחה נוספים, חלקן בשעות לילה מאוחרות, נכתב: “ימח שמך”, “נבל” ו”עמלק”, בתוספת האיום המרומז “יש דין ויש דיין”. לאחד מבניו של הרב נאמר: “נהרוג אותך”. בן משפחה נוסף אוים: “נגיע לבני ברק ואז תבין”.

בהודעה אחרת שנשלחה ליענקי קנייבסקי, נכתב: “מכרת את עם ישראל בשביל בצע כסף. השתמשת בסבא שלך בשביל למכור את הילדים הקטנים ולהכניס להם זריקות. מה אתה חושב, שאין אלוקים בשמיים?”.

הם הוסיפו: “אל תשכח שגם עשיו היה הבן של יצחק. כשמדובר בדיני נפשות, אין פרוטקציות אצל הקדוש ברוך הוא”.

לפי הדיווח, באחת ההקלטות שהתקבלה בבית המנהיג החרדי נדרשים הסובבים אותו, תוך הפעלת לחץ ואיומים, לפרסם בשמו כי הוא דווקא מתנגד לחיסונים. “אם לא תצא הכחשה שרב חיים בחיים לא אמר ‘תן כתף’… אז בסיבוב ראשון הדפים שלכם (העלונים עם דברי התורה של הרב שמופצים לציבור) יילכו לפח הזבל, ובסיבוב השני – נחכה ונראה. זהו אולטימטום שאתם חוזרים בכם. תפסיקו לבזות את הסבא (קנייבסקי). אוסף של חלאות”, נאמר בהקלטה.

מאיר גרוס, מי שמוצג כקב”ט שאחראי על הבית ברחוב רשב”ם, סיפר הבוקר בריאיון לאולפן ynet על האיומים, ואמר כי הוחלט לתגבר את האבטחה.

“זה חמור מאוד. לא סוד שלפתחו של מרן שר התורה הגיעה גם בגל החיסונים הקודם של המבוגרים השאלה אם לחסן. בכירי משרד הבריאות הגיעו אליו והראו לו את הנתונים, את התועלת מול ההפסד והוא אמר שצריך להתחסן”, סיפר גרוס. “יש אנשים שמנסים להלך אימים על מרן שר התורה ועל בני ביתו כדי שישנה את החלטתו בעניין החיסונים, אבל כמובן שהוא עומד בדעתו ונחוש שצריך להתחסן”.

גרוס סיפר בראיון: “אנחנו בקשר גם עם גורמי ביטחון שמעבירים לנו הנחיות כאלה ואחרות וגם עם מומחי ביטחון שנותנים לנו תובנות ומדריכים אותנו איך באמת להיערך לכל מצב חלילה שלא יהיה.

“גם בבית עצמו הגברנו את האבטחה וגם כשמרן שר התורה יוצא לאירועים כאלה ואחרים יש תגבור מאוד מאוד רחב של האבטחה מעבר לכל מיני טכנולוגיות כאלה ואחרות שמנסות למנוע את המטורף הבא או המאיים הבא שירצה להתקרב לרב”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות