משפחת אדרי: דורשים להביא את רובינשטיין לדין – ולפטרו’

אחרי פרסום שמו כחשוד במעורבות ברצח אבי אדרי - משפחת הנרצח דורשת: "מברכים על פרסום שמו של מאיר רובינשטיין כאחד מהמעורבים ברצח. לא נתפס שיחזור לשמש כשליח ציבור ולקבל משכורת מהמדינה" • פרקליטו של רובינשטיין: 'אין לו מושג איך שמו שורבב לסיפור המזעזע'
חרדים 10
י' טבת התשפ"ב / 14.12.2021 12:49

בית משפט העליון אישר לפרסם כי ראש העיר החרדי החשוד במעורבות ברצח אבי אדרי ז”ל בשנת 1990 – הוא ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין.

רובינשטיין נעצר אחרי תחילת החקירה של אירועי הרצח וההיעלמות בירושלים לפני יותר מ-30 שנה, ושוחרר לאחרונה.

רובינשטיין הגיש עתירה לבית המשפט העליון כדי למנוע את פרסום שמו בפרשה – אך היום קבע הרכב השופטים כי ניתן לחשוף את שמו.

ממשפחת אדרי נמסר בתגובה על פרסום שמו של ראש עיריית ביתר עילית כחשוד ברצח: “מברכים על פרסום שמו של מאיר רובינשטיין כאחד מהמעורבים ברצח אב המשפחה. לא נתפס כי ראש עיר מכהן בישראל שהודה במעורבות ברצח, ישתחרר ממעצר ויחזור לשמש כשליח ציבור ולקבל משכורת מהמדינה.

“אנחנו דורשים מהפרקליטות לעשות כל מאמץ להביא את רובינשטיין לדין – וממשרד הפנים לפטרו לאלתר”.

בריאיון לאסתי פרז ברשת ב’ אמר איציק אדרי, אחיו של הנרצח: “לראש העיר שהיה מעורב ברצח אסור לכהן בתפקיד, עליו להתפטר באופן מיידי”.

הוא  הוסיף כי על אף התיישנות הפרשה “אנחנו עושים הכול כדי שהאשמים יועמדו לדין. המשטרה פישלה בגדול לפני כ-31 שנה כששחררה את החשודה, שאמרה להם שהיא יודעת מי ביצע את הרצח, ויש להם עוד הרבה פאשלות”.

עורך הדין אריאל עטרי, סנגורו של ראש עיריית ביתר עילית אמר בראיון ברשת ב’ כי למרשו אין לו שום מעורבות במקרה. “הוא למד לפני הרבה שנים בקהילת שובו בנים, ולא מעבר לזה, כמו כל תלמיד אחר”.

על הניסיון לאסור את פרסום שמו בפרשה אמר: “ניסינו למנוע את הכתמת שמו. העובדה שהוא שוחרר זמן קצר אחרי המעצר אומרת הכול. החיים נמשכים כרגיל. מאחר ואין לו קשר לפרשה הוא שלו ורגוע, זה מאחוריו. השלב הבא – לסגור את התיק”.

באחד הדיונים בבית המשפט לפני כשלושה שבועות, המשטרה טענה כי ראש העיר היה נוכח ברצח של אבי אדרי ז”ל בן ה-41 בשנת 1990. עוד טענו במשטרה כי הוא פעל עם אחרים, ויחד הם הובילו לרצח.

על פי עדויות, רובינשטיין שהיה אז כבן 18, התחזה ל’נערת פיתוי’: הוא היה מחופש לאישה ונהג ברכב שהוביל את אדרי, שנסע אחריו, לזירת הרצח ביער רמות – שם נכחו גם מעורבים אחרים.

הרב אליעזר ברלנד הורה לסרס את אדרי, המעורבים היכו אותו נמרצות והוא מת. לאחר מכן דיווחו שהייתה “תאונת עבודה”.

רובינשטיין הכחיש לאורך כל שלבי חקירתו את מעורבותו בפרשה.

מטעמו של ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין נמסר בתגובה: “לראש העיר אין שום קשר לפרשה החמורה, ואין לו מושג איך שמו שורבב לסיפור המזעזע וההזוי. הקשר שלו לאירוע, דומה לקשר שלו לרצח ארלוזרוב. ראש העיר מחזק את ידי המשטרה ומאחל לצוות החקירה הצלחה רבה במיצוי הדין ותפיסת העבריינים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות