ליברמן התנצל: “הניסוח שלי על מורי הדרך היה מאד לא מוצלח”

על הסיוע לענף התיירות: "עד יום חמישי נגבש חבילת סיוע ונפרסם אותה" • על הממשלה המנופחת, אמר: "יש מחיר לקואליציה כזו. זה המחיר. הייתי מעדיף ממשלה צרה, אך אין ברירה. זה מה שיש"
אריה ריבקינד
ט' טבת התשפ"ב / 13.12.2021 15:08

שר האוצר אביגדור ליברמן חוזר בו היום (שני) מאמירתו אתמול בישיבת הממשלה, לפיה על מורי הדרך “להחליף מקצוע” – והתנצל על הניסוח שעורר סערה גדולה.

בפתח ישיבת סיעת ישראל ביתנו אמר ליברמן: “אתמול דנו בממשלה במצב ענף התיירות. יכול להיות שהניסוח שלי היה מאוד לא נכון ולא מוצלח אבל המספרים הם מאוד נכונים. אזכיר שאנחנו בשנת טרום קורונה הגענו לארבעה וחצי מיליון תיירים. השנה היו כ-327 אלף אשרות תייר למדינת ישראל”.

ליברמן הוסיף כי מחרתיים יתקיים דיון אחרון עם שרי האוצר והתיירות – “ואני מקווה שנגבש חבילת סיוע ונפרסם אותה. באופן כללי, במצב שאין תעסוקה במשק, אין מספיק מקומות עבודה – הולכים לתעסוקה יזומה.

“במצב שלנו שחסרים עובדים בהיי-טק, בתעשייה, במסחר, הקמעונאים צועקים שאין עובדים. הדרך הנכונה היא הסבה מקצועית. אנחנו בעיצומו של הגל החמישי, אף אחד לא בטוח שלא יהיה שישי. הגישה מתבססת על הגינות”.

לדבריו, “אין יותר מענק לכל אזרח. יהיו השקעות בצמיחה ובתעסוקה”.

על הממשלה המנופחת, אמר: “יש מחיר לקואליציה כזו. זה המחיר. הייתי מעדיף ממשלה צרה, אך אין ברירה. זה מה שיש”.

על הראיון עם דונלד טראמפ: “טראמפ כנראה הגיע למסקנה אליה הגיעו רבים לפניו, ולפיה ביבי לא יודע להיות חבר של אנשים אלא רק לנצל אותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חסרים גם רתחים...
    14/12/2021 12:31
    חנן