שני תלמידים מתו מזן האומיקרון? הפייק של בנט בישיבת הממשלה

בנט הצהיר ששני נערים בריטים מתו מהאומיקרון. אבל בהמשך התברר: זה לא קרה • לשכת בנט: ראש הממשלה התכוון בדבריו לקורונה ולא לאומיקרון
חרדים 10
ח' טבת התשפ"ב / 12.12.2021 15:00

ראש הממשלה נפתלי בנט הצהיר היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה כי בבריטניה מתו לאחרונה שני תלמידי חטיבת ביניים שנדבקו בווריאנט אומיקרון.

“ה’אומיקרון’ פוגע גם בילדים”, אמר בנט. “אנחנו רואים את זה במדינות אחרות, ורואים את זה גם בישראל. רק השבוע נפטרו באנגליה שני תלמידי חטיבת ביניים מאותה כיתה מ’אומיקרון’, האחד לא היה מחוסן בכלל, השני היה ככל הנראה מחוסן חלקית”.

גם ההודעה הרשמית שיצאה בסיום דברי ראש הממשלה כללה את ההתייחסות לנערים הבריטים, כך שלא מדובר בטעות חד פעמית.

אלא שבדיקה של כתב ‘בשבע’, אסף משניות, העלתה כי האירוע כלל לא קרה. בירור עם לשכתו של בנט העלה מסקנה דומה.

במקביל, רשות בריאות הציבור במשרד הבריאות הבריטי עדכן היום כי נכון לעכשיו לא מוכרים מקרי מוות בבריטניה של נדבקים באומיקרון.

גם ארגון הבריאות העולמי הודיע לפני כמה ימים שעדיין לא זוהו מקרי מוות מהווריאנט החדש שמתפשט בעולם.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: “ראש הממשלה התייחס למותם של שני תלמידי בית ספר בריטיים, אשר חלו בקורונה וזמן קצר לאחר מכן נפטרו. ראש הממשלה התכוון בדבריו לקורונה ולא לאומיקרון, שהוא וריאנט שעדיין נמצא בשלבי למידה.

“יותר מ-25 תלמידים בריטיים נפטרו מהקורונה. הקורונה הוא נגיף אשר מסכן חיי אדם ואת בריאותם, כולל צעירים. ראש הממשלה מודאג מהסיכון שמציב נגיף הקורונה, תסמיניו והשלכותיו ארוכות הטווח על בריאותם של ילדי ישראל, וקורא לכלל ההורים לחסן את ילדיהם בהקדם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שקרן פתולוגי
    12/12/2021 15:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. שקרן נשאר שקרן
    רק חבל שאנחנו משלמים על הבדיחה הזו