פושט יד: מדוע נתניהו לא קולט את הנזק העצום שהוא עושה לתדמיתו?

לא ברור כלל מדוע נתניהו ובני משפחתו נהנים שוב ושוב להתבצר במשבצת של ההתקרבנות המתבכיינת, במקום להכניס את היד לכיס ולממן בכוחות עצמם את האבטחה - אם היא כל כך חיונית
בנימין ליפקין, המבשר
ח' טבת התשפ"ב / 12.12.2021 13:12

שעה קלה לפני כניסת השבת האחרונה החרידה הודעה בהולה את תיבות הדואר האלקטרוני של העיתונאים כולם.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

שולח ההודעה היה לא אחר מראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו. המסר שבפיו היה היסטרי וחצה את גבולות הפאניקה. שורתו האחרונה בהקה מדם: חיי בני משפחתי בסכנה ברורה. הם נמצאים בסכנת חיים. לא פחות. כל זאת משום שהמדינה עומדת להפסיק את האבטחה הצמודה להם.

האבטחה הניתנת לראש המשפחה עצמו, כיו”ר האופוזיציה וכראש הממשלה לשעבר, נמשכת ללא דופי. הסכנה, לפי נתניהו, היא בהסרת האבטחה על בני משפחתו וחשיפתם לסכנה מצד כל דורשי רעתם.

נתניהו האריך לפרט את גודל האיום המרחף על בני משפחתו, טען בלהט כי האיומים המשוגרים לעברם נמשכים ביתר שאת, “כולל בחצי השנה האחרונה”, “כולל ביממה האחרונה”, והבהיר כי הוא מתקשה לחשוב מה עלול להתרגש אם חלילה וחס האבטחה תוסר.

אם היה מדובר במשפחה שהכנסותיה דלות והיא מעוטת יכולת, ניתן היה להבין את פשר ההזדעקות ואולי גם להזדהות עמה, לנוכח האיומים הבלתי פוסקים. אבל בשעה שמדובר באחת המשפחות העשירות ביותר מקרב נבחרי הציבור ובכלל, לא ברור כלל מדוע נתניהו ובני משפחתו נהנים שוב ושוב להתבצר במשבצת של ההתקרבנות המתבכיינת במקום להכניס את היד לכיס ולממן בכוחות עצמם את האבטחה, אם היא כל כך חיונית ואם ההשלכות של היעדרה כל כך קריטיות.

אין זו הפעם הראשונה בה בוחרים נתניהו ובני משפחתו להעמיד פני אומללים עשוקים ולהיאבק פומבית, עד כדי חוסר טעם ואפס טקט, על זכויות שכביכול הם זכאים להן.

מסתבר שיש כאן תופעה נעדרת שליטה עצמית ולפיכך גם חסרת סיכוי לגמילה או לריפוי.

לא ברור מי אמור להתרשם מזעקות שבר שכאלו ומדוע נתניהו עצמו (אומרים שהוא החכם שבפוליטיקאים) לא קולט את הנזק העצום שמהלך כזה עושה לו עצמו ולתדמיתו.

• הטור פורסם ב’המבשר’

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    לא ברור?
    12/12/2021 14:13
    יהודה
  1. בעיני מאוד ברור. חשוב מאוד לחשוף את פרצופו של השלטון ה”חדש” וה”נקי” שקם על בסיס הונאת הציבור ואת כל מה שהוא טען נגד נתניהו הוא עושה כפול שמונה!
    וכן, נתניהו מאוים וזה לא על ידי אנשי ימין וחשוב מאוד שהציבור ידע על כך! ושאם חלילה יקרה משהו הכתובת הייתה על הקיר!
    אז אם המילה “התבכיינות” עושה לך לא נעים, תתמודד כמו גדול!

  2. וואו. להיכנס בדוצ'ה.
    12/12/2021 16:45
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ועוד משהו. לא יוגע על כל מיני איומים. אבל באמת. אם הוא מתריס נגד אוכלוסיות שלמות ובגללזה קימת סכנה שהם יפגעו בו. אז פשוט שיפסיק לטנף. אני לא צריך לשלם על אבטחה שלו כנגד אלה שהוא כל היום מקלל ומשפיל.

  4. כפוי טובה
    12/12/2021 19:33
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  5. מה עשית בשביל המדינה . אתה מבין שהאיש 20 שנה נתן את עצמו ויש לזה מחיר. אז תועיל בטובה המדינה להגן על מי שמאיים עליו.
    ואגב אדון ליפקין אפשר להסתכל במגמה שלך נגד ביבי אין לי מושג למה זה אבל זה כבר כמה שנים.

  6. אם לא הבנת. בוא ואלמדך בינה
    13/12/2021 06:54
    גדי
  7. ביבי וילדיו בסכנה. בגלל שהוא הקריב את עצמו למען המדינה ואין שום עניין ש-את מה שהרוויח ביושר. שיבזבז עכשו על אבטחה. בפרט שכבר גומרים לו את הכסף עם התיקים שתפרו לו. דרך אגב המדינה השקיעה רבע מליארד שקל בחקירות ובטיסות של אנשי משטרה לכל קצה בעולם. אבל לקבל תרומה לעזור לו בהוצאות המשפט לא נותנים לו. אז מה עוד אדוני רוצה שביבי יממן ??

  8. נתניהו מנצל וסוחט את חבריו ואת המדינה
    13/12/2021 09:02
    צודק
  9. טוב שעשו לזה סוף .