אישום: ביצע מעשים חמורים בצעיר עם מוגבלות בתוך בית כנסת

כתב אישום נגד דוד פלבני, בן 25 מירושלים, בגין ביצוע עבירות של מעשים חמורים בצעיר בבית כנסת בבירה • פנה בכזב לצעיר המתמודד עם מוגבלות ואמר לו כי הוא פסיכולוג אשר יוכל לסייע לו למצוא מסגרת לימודית • הוביל אותו לשירותים בבית כנסת סמוך וביצע בו עבירות חמורות
חיים טוויל
ח' טבת התשפ"ב / 12.12.2021 11:24

פרקליטות מחוז ירושלים פלילי הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד דוד פלבני, בן 25 מירושלים, בגין ביצוע עבירות של מעשים חמורים בצעיר בבית כנסת בבירה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו”ד אביעד דוויק, לפני כשלושה שבועות פנה הנאשם לצעיר המתמודד עם מוגבלות ואמר לו בכזב כי הוא פסיכולוג אשר יוכל לסייע לו למצוא מסגרת לימודית.

הנאשם הוביל את הצעיר לתא שירותים בבית כנסת סמוך, אז ביצע בו עבירות חמורות, בניגוד לרצונו.

 כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של מעשים חמורים במיוחד.

 הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

לפי כתב האישום, בתאריך 21.11.23, בשעה 23:30 או בסמוך לכך, הגיע י.ב., יליד 1998, לרחוב בר אילן בירושלים.

הנאשם הבחין כי המתלונן סובל ממוגבלות כלשהי, ובעקבות כך פנה אל המתלונן תוך שהוא אומר כי הוא מוכר לו. לאחר שהנאשם שאל את המתלונן לשמו, שאל
הנאשם באיזו ישיבה הוא לומד והמתלונן השיב כי הוא לא מצא ישיבה ללמוד בה. בעקבות כך אמר הנאשם למתלונן בכזב כי הוא פסיכולוג וכי יש לו קליניקה
בקרבת מקום שבה הוא יוכל לסייע למתלונן למצוא מסגרת ישיבה בה יוכל ללמוד, וזאת על אף שהדבר איננו נכון ועל מנת לגרום למתלונן לבוא איתו למקום נסתר.

המתלונן האמין לדברי הנאשם ועל כן הלך עימו.

הנאשם הוביל את המתלונן לדירה בקרבת מקום, ברחוב עזרת תורה 39 ,ולאחר שהמתלונן נכנס לדירה עם הנאשם נעל הנאשם את דלת הדירה. לאחר מכן שאל הנאשם את המתלונן היכן למד בעבר ומי ראש הישיבה, ולאחר שהמתלונן השיב, אמר הנאשם למתלונן כי הוא מכיר את ראש הישיבה, והכל על מנת לרכוש את אמונו של המתלונן. בשלב כלשהו נשמעו דפיקות על דלת הדירה, ובעקבות כך נבהל הנאשם ואמר למתלונן כי עליהם לעבור למקום אחר.

בעקבות כך הוביל הנאשם את המתלונן לספסל ברחוב סמוך, שם ישבו הנאשם והמתלונן והמשיכו לדבר על ישיבות, וזאת תוך שהנאשם אומר למתלונן בכזב כי הוא מבין בחוכמת הפנים וחוכמת הידיים ועל כן יוכל לסייע למתלונן, וזאת על אף שהדבר איננו נכון ועל מנת לגרום למתלונן להמשיך ולהאמין בנאשם.

לאחר מספר דקות, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך. הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת, אך לאחר שהנאשם הבחין כי המקום מואר וכי יש בו אנשים, הוביל הנאשם את המתלונן לבית כנסת סמוך אחר ברחוב עזרת תורה, אשר היה חשוך באותה העת ואשר היה ריק מאנשים.

הנאשם והמתלונן נכנסו לבית הכנסת וישבו על אחד הספסלים. בשלב כלשהו עמד המתלונן, ואז הוביל הנאשם את המתלונן לתאי השירותים שהיו במקום – שם ביצע בו מעשים חמורים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות