השרים החליטו: האבטחה על שרה, יאיר ואבנר נתניהו תוסר – כבר מחר

בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון: ועדת השרים, בראשות השר מתן כהנא, החליטה שלא להאריך את האבטחה ואת הזכאות לנהג אישי של בני משפחת ראש הממשלה לשעבר
אריה ריבקינד
ח' טבת התשפ"ב / 12.12.2021 10:18

ועדת השרים לענייני שב”כ, בראשות השר לשירותי דת מתן כהנא, התכנסה הבוקר (ראשון) לדיון וקבעה כי ההחלטה להסיר את האבטחה מבני משפחת נתניהו לא תשתנה  והאבטחה תוסר החל ממחר – חצי שנה אחרי סיום כהונת אביהם כראש הממשלה.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

בדיון שהתקיים היום במשרד ראש הממשלה השתתפו אנשי שב”כ וגורמי ביטחון נוספים.

בהתאם לחוות הדעת של כלל גורמי הביטחון שהוצגו בדיון, החלטת הוועדה מחודש יוני האחרון נותרת בעינה.

השר לביטחון הפנים עמר בר לב התייחס בציוץ בחשבון הטוויטר שלו להחלטה, לאחר שהצביעה בעד הפסקת האבטחה: “כאשר השב״כ, משטרת ישראל והמוסד אומרים שאין איום על משפחת נתניהו, ההחלטה היא קלה. אני סומך על שב”כ ומשטרת ישראל שאם יהיה איום כזה הוא ייחשף ויטופל”.

בסביבת נתניהו גינו בתוקף את ההחלטה: “החלטה פוליטית, שערורייתית וחסרת אחריות שנתפרה מראש, ומתירה את דמה את רעיית ראש הממשלת ישראל לשעבר נתניהו ובניו”.

עוד נאמר, כי הוועדה התעלמה לחלוטין מחוות הדעת המקצועית של יחידת האבטחה של משרד רה”מ שקבעה: “הלכי רוח קיצוניים בחלקים מהציבור מסכנים את ביטחונם של רעיית ראש הממשלה לשעבר ובניו”.

משפחת נתניהו דרשה להמשיך את האבטחה על הילדים יאיר ואבנר, ועל שרה נתניהו – ואת הזכאות לנהג ורכב אישי.

ערב כינוס הוועדה, פרסם יו”ר האופוזיציה בנימין נתניהו בחשבונותיו ברשתות החברתיות כי הגיש תלונה במשטרה. “הגשתי הערב עוד תלונה במשטרה על הסתה נוספת לרצח רעייתי שרה ובניי יאיר ואבנר”.

הוא צירף צילומי מסך של קריאה לאלימות לכאורה מצד גולשים: “הגולש דוד חי שרעבי קרא היום בפייסבוק לפגוע בהם וכתב ‘הגיע הזמן שיפגעו בהם… מי ייתן שבאמת יפגעו בהם, וביאיר במיוחד’. איום נוסף התקבל היום מסרגיי פולוסין שכתב ‘ביבי חייב לקבל את עונש המוות יחד עם כל המשפחה’. מי בממשלה הזאת לוקח את האחריות על חייהם?”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות