‘סמארט קליק’ חנכו משרדים חדשים: הברנז’ה באה לברך • צפו

משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי המוביל 'סמארט-קליק', בבעלות הפרסומאי משה לוינגר וסמנכ"ל המשרד אברימי קליגר, חגג חנוכת הבית וקביעת מזוזה במשכן החדש במגדלי ב.ס.ר 1 • שלומי כהן עם גלריית ענק
אבי כץ
ח' טבת התשפ"ב / 11.12.2021 23:46

משרד הפרסום הדיגיטלי החרדי המוביל ‘סמארט-קליק’, בבעלותו של הפרסומאי משה לוינגר וסמנכ”ל המשרד אברימי קליגר, חגג מעמד חנוכת הבית וקביעת מזוזה במשכן החדש והמפואר במגדלי ב.ס.ר 1 בבני ברק.

אל אירוע ההשקה המושקע נהרו כל המי ומי בעולם הפרסום והמדיה החרדי, לצד בעלי עסקים וחברות, גופים ועמותות המיוצגים ב’סמארט קליק’ – ומקבלים מעטפת פרסומית דיגיטלית מצוות המשרד. האורחים התקבלו בחגיגיות והתכבדו בברים עשירים, לצד מבחר בקבוקי ויסקי משובחים.

רגעי השיא נרשם בעת כניסתו של רב העיר בני ברק, הגרחי”א לנדא, אשר התכבד בקביעת מזוזה למשכן החדש, וערך במקום מעמד ‘לחיים’, כשלצידו הנהלת המשרד, הצוות הבכיר ואורחים.

בדבריו ציין הרב: “בימים אלו יצאנו מחנוכה שכל המצווה היא פרסום הנס. שתזכו בעזרת ה’ לפרסם את ביאת משיח בקרוב. גדולי ישראל אמרו שעל המשיח גם יכתבו בעיתונים. כיום זה לא רק בעיתונים, אלא בחוצות ובכל מקום, כמו שאתם עושים. בהצלחה רבה לכם”.

רב העיר בירך את המנכ”ל, הסמנכ”ל וכל צוות המשרד, ואיחל להם המשך הצלחה רבה בתפקידם המחייב מלא האחריות.

במהלך האירוע הוצגו נתונים המלמדים על המעבר של יותר ויותר חברות לפרסום בדיגיטל.

מנכ”ל ‘סמארט קליק’ משה לוינגר, סיפר על הימים הראשונים של המשרד, כשהחזון של פרסום חרדי בדיגיטל היה נשמע כמו עתיד רחוק: “היום המהפכה של הפרסום בדיגיטל כבר כאן. אין ספק שהקורונה האיצה את התהליך שהחל עוד קודם והיום אנחנו גאים להיות בקדמת הבמה של הפרסום הדיגיטלי במגזר החרדי. אנו יודעים להציע ללקוחותינו, את מכלול השירותים של משרד פרסום דיגיטלי עם פילוח נכון של קהלי היעד בתוך המגזר החרדי”.

בסיום דבריו אמר לוינגר: “מודה ללקוחות הוותיקים, לצד החדשים שעתה הצטרפו למשרד, ולאלו שצפויים להצטרף בקרוב”.

בין המשתתפים באירוע נצפו בעלי רשת ספרי אור החיים ר’ יעקב ביבלה ור’ שאול נוסבוים, מנכ”ל ‘נתיב פיתוח’ ר’ שמחה גריידינגר, מנכ”ל הבצפר החרדי איתן דובקין, מנכ”ל מקס דיגיטל ר’ שמחה מרגליות, אהרן גפני ממנהלי הכוון תעסוקתי בני ברק. כל אלו לצד מנהלי השיווק של המדיות החרדיות והדתיות, פרסומאים, אנשי תקשורת ומובילי דעת קהל.

בסיום השתתף הרבי מנעשכיז, אשר לוינגר נמנה על מקורביו ומתפללי בית מדרשו באשדוד.

כל משתתף זכה בתשורה נאה – דיסק און קי ממותג, גדוש תוכן דיגיטלי מבית “סמארט קליק”.

עולם הפרסום החרדי עובר בשנים האחרונות יותר ויותר לערוצים הדיגיטליים. הצמיחה של אפיקי הפרסום הדיגיטליים, החלה בצעדים קטנים והתגברה באופן מתמיד, עד שהופיעה הקורונה, אשר השפיעה באופן דרמטי על היקף השימוש של המגזר החרדי בערוצים הדיגיטליים השונים.

את פירות הצמיחה הללו חווים מידי יום במשרד הפרסום הדיגיטלי החרדי המוביל ‘סמארט קליק’. מנכ”ל המשרד, איש הפרסום הדיגיטלי משה לוינגר, וסמנכ”ל אסטרטגיה שותפו אברימי קליגר, מנצחים על קמפיינים הולכים וגדלים של פרסום דיגיטלי במגזר החרדי.

הגדילה המתמשכת כל העת בשוק הדיגיטל מחייבת הגדלה של מצבת העובדים, להרחיב את הצוות האיכותי, בכדי להעניק את המרב עבור הלקוחות. צוות נרחב ומוגדל מצריך מעבר למשרדים גדולים ורחבים.

וכך, בשבועות האחרונים, השלימה ‘סמארט קליק’ את המעבר למשרדים החדשים והמפוארים במגדלי ב.ס.ר 1 באזור העסקים של בני ברק.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות