“לתלוש את העיניים והלשונות”: איים לרצוח את בכירי תנועת חב”ד

כריסטופר בראון, תושב העיר אמרילו שבצפון-מערב מדינת טקסס, שלח הודעות שבהן איים לרצוח שלושה רבנים בכירים בחסידות חב"ד בניו יורק ואת בני משפחתם • הבטיח "לתלוש את העיניים של כל הרבנים" • סוכני ה-FBI פשטו על ביתו ועצרו אותו
חרדים 10
ז' טבת התשפ"ב / 11.12.2021 20:56

כריסטופר סטיבן בראון, בן 37,  תושב העיר אמרילו שבצפון-מערב מדינת טקסס נעצר ביום רביעי האחרון בחשד שאיים לרצוח שלושה רבנים בכירים בחסידות חב”ד בניו יורק ואת בני משפחתם. כך מסר משרד התביעה הפדרלית בצפון טקסס ביום שישי.

החיסון לילדים בני 5-11 מומלץ על ידי הרופאים: שו”ת מיוחד להורים

לפי דיווח באתר hebrewnews, גם בת הזוג של בראון, רבקה ג’ונס בת 28, נעצרה – לאחר שתקפה את הסוכנים הפדרליים שהגיעו לעצור את כריסטופר.

“האמירות האנטישמיות של מר בראון מזעזעות ומנוגדות לחוק”, הצהיר התובע הפדרלי הראשי.

מנהל משרד ה-FBI שהוביל את החקירה אמר: “הנאשם איים במפורש לפגוע ברבנים, כמו גם באזרחים מן השורה ואנשי אכיפת החוק. איומים אלה הם עבירה על החוק לכל דבר, וביחד עם רשויות החוק המקומיות נמשיך לפעול כנגד מי שעומד מאחוריהם”.

מכתב האישום עולה, כי ב-2 בדצמבר פנה בראון למטה חסידות חב”ד באמצעות אתר האינטרנט של הארגון, וכתב שהוא רוצה “לרצוח את כל היהודים”. הוא הוסיף קישור לסרטון יוטיוב שבו איים “להוציא להורג” את בכירי הארגון.

יומיים לאחר מכן, בראון התקשר למטה חב”ד בניו יורק והשאיר שתי הודעות בתא קולי, בהן אמר שהוא מתכוון “לתלוש את העיניים ולשונות של כל רב שאמצא ולפוצץ את הראש של הרבנים”.

בעקבות האיומים פשטו סוכני FBI על ביתו של בראון והוא מעצר.

לפי הדיווח, הוא מואשם באיומים ברצח. אם יורשע – הוא צפוי להישלח לחמש שנות מאסר.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות